SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał E-Sport: umowa z Vectrą dot. także promocji, Maciej Krupowies partnerem zarządzającym

Stacja E-Sport, uruchomiona niedawno przez spółkę Astro, została włączona do oferty sieci kablowej Vectra. Firmy podpisały też na pięć lat umowę dotyczącą wspólnych akcji promocyjnych. Partnerem zarządzającym stacją jest Maciej Krupowies, wcześniej związany m.in. z firmami Gamerock i Gaming Live.

Kanał E-Sport jest dostępny w Vectrze od czwartku. Stacja została umieszczona na 214 miejscu na liście kanałów, jest dostępna w pakiecie Sport na Ostro.

Ponadto Astro i Vectra zawarły też umowę na pięć lat dotyczącą realizacji szeregu wspólnych akcji promocyjnych. Chodzi m.in. o promocję własnych produkcji kanału E-Sport (w tym lig e-sportowych) oraz wydarzeń e-sportowych w otwartym kanale Vectra Events.

E-Sport HD został uruchomiony w marcu br. W ramówce stacji są przede wszystkim relacje z najważniejszych imprez gamingowych (kanał ma prawa do transmisji z 11 turniejów DreamHack zaplanowanych w br.), a także programy publicystyczne (m.in. „The Borys Show”, w którym prowadzący zaprasza znanych gości ze środowiska e-sportu).

Partnerem zarządzającym kanałem został Maciej Krupowies, który przez ostatnie półtora roku był związany z założoną przez siebie firmą Gamerock (która uruchomiła platformę Wombo dla e-graczy) i funduszem inwestycyjnym Sunderland Capital. Wcześniej był m.in. współzałożycielem i szefem Gaming Live oraz general managerem w Game Zone.

Kanał E-Sport został uruchomiony przez Astro w ścisłej współpracy z firmą Gamerock. W najbliższym czasie Astro przejmie własność intelektualną partnera, w tym technologię do live-streamingu, premium VoD i platformę pozwalającą na organizację turniejów e-sportowych.

W tym tygodniu E-Sport w wersji HD pojawił się również w ofercie Multimedia Polska. Firma Astro w komunikacie prasowym podkreśla, że umowy z Vectra i Multimedia Polska są etapami na drodze do komercjalizacji stacji, ponieważ jej zasięg wzrośnie do ponad miliona gospodarstw domowych, co zwiększy szanse na rozpoczęcie współpracy z brokerem w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w kanale.

- Rozpoczęcie sprzedaży czasu reklamowego planowane jest do końca drugiego kwartału br., obecnie przyjmujemy oferty od największych brokerów reklamowych w Polsce i poszerzamy zasięg w celu uruchomienia monitoringu Nielsen Audience Measurement - informuje Maciej Krupowies w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl. Dodaje, że Astro negocjuje warunki dystrybucji kanału E-Sport z większością największych sieci kablowych w Polsce. - Duża część z nich otrzymuje już sygnał testowy i bada możliwości techniczne przyłączenia do oferty - stwierdza Krupowies.

Firma Astro, do której należy E-Sport, do tej pory zajmowała się głównie produkcją teleturnieju „Familiada”. W ub.r. zanotowała 3,17 mln zł wpływów i 241,5 tys. zł zysku netto.

Dołącz do dyskusji: Kanał E-Sport: umowa z Vectrą dot. także promocji, Maciej Krupowies partnerem zarządzającym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl