eDarling kupuje platformę Attractive World, chce być liderem płatnych serwisów randkowych

Spółka Affinitas GmbH, właściciel działającego także w Polsce randkowego serwisu eDarling kupiła konkurenta - francuską platformę Attractive World. To pierwsza akwizycja dokonana przez Affinitas, wysokość transakcji nie została ujawniona.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie podkreślono, że obie marki będą funkcjonować pod dotychczasowymi nazwami. eDarling, które odnotowało 23 proc. wzrostu w pierwszej połowie br., ma wykorzystać swoją skalę i wiedzę by zapewnić Attractive World wzrost oraz sprawniejsze wejście na nowe rynki.

- Dołączenie do portfolio portali randkowych z segmentu premium Attractive World umacnia naszą pozycję lidera we Francji, która jednocześnie stała się dla nas drugim co do wielkości rynkiem po USA - ocenia Jeronimo Folgueira, CEO eDarling. - Uważamy, że usługa Attractive World uzupełnia ofertę eDarling i zamierzamy wykorzystać siłę każdej z marek do uzyskania pozycji lidera w światowym rynku internetowych usług randkowych. Widzimy duży potencjał rozwoju dla Attractive World na rynkach anglojęzycznych i skorzystamy z międzynarodowego doświadczenia eDarling w tworzeniu światowego sukcesu Attractive World.

Attractive World, platforma założona w 2007 r. oferuje swoim użytkownikom szansę na znalezienie partnera poprzez proces rejestracji polegający na ocenie przez innych użytkowników. Tylko jedna na trzy aplikacje uzyskuje akceptację społeczności.

Obecnie Attractive World oferuje swoje usługi we Francji, Luksemburgu, Belgii i Szwajcarii. Według komunikatu spółka osiągnęła sześciokrotny wzrost przychodów w ciągu 6 lat. Oczekiwana stopa zysku netto wynosi 15 proc.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii