Edyta Frąckowiak została dyrektor operacyjną agencji Semahead

Edyta Frąckowiak objęła stanowisko dyrektora operacyjnego należącej do Interii agencji Semahead.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Frąckowiak objęła pieczę nad finansami agencji, ma również usprawniać procesy w organizacji. W strukturach firmy podlega bezpośrednio Konradowi Błazenkowi, dyrektorowi zarządzającemu Semahead.

Edyta Frąckowiak od ponad sześciu lat pracuje w Grupie Interia.pl, gdzie rozwijała sprzedaż dla sektora e-commerce. W charakterze kierownika projektu oraz właściciela produktu pracowała nad rozwojem i monetyzacją wspierających sprzedaż produktów technologicznych oraz międzynarodowych serwisów z portfolio Bauer Media Group.

Wcześniej, zawodowo związana z Grupą Novem, odpowiadała za planowanie strategii działań performance.

Semahead jest agencją Grupy Interia.pl specjalizującą się w marketingu internetowym. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, Content Marketingu, analityki internetowej, social media oraz zorientowane na cele klienta narzędzia performance marketingu.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały