SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy

Spółka Enea rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach oraz wsparcie firmy w efektywnej realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach. Budżetu broni Starcom (Publicis Media).

Article

Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR, w takich mediach, jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino, oraz OOH.

Agencja zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach (w internecie i mediach pozainternetowych), przygotowaniem media planów, zakupem mediów, działaniami product placement itp.

Przetarg potrwa do 18 września, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 200 tys. zł wadium. Obecnie za obsługę mediową Enea odpowiada Starcom (Publicis Media).

Jednocześnie spółka prowadzi przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dobry Pan
Czytam te Wasze wpisy i jestem przerażony jak nisko padacie żeby istnieć w branży marketingowej, jakimi potraficie się stać sprzedajnymi dziwkami, jak w dupie macie swoją godność. 3/4 z was praca w mediach uratowała od orki i wykopków. Wyrwaliście się z wiejskich opłtków i małomiasteczkowych środowisk i rżenie warszawiaków, ale zapomnacie o jednym: człowiek ze wsi wyjdzie ale wieś z człowieka nigdy. I właśnie taka postawe rezntujecie. Myślę, że przy takim nastawieniu niebawem staniecie w kolejce po zasiłek. Chyba, że pójdziecie do Adasia S. Wielcy spece od marketingu - wam krowy pasać, a nie do miasta iść.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing