WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Enea wybiera agencję reklamową w zakresie ATL i BTL

Gorący temat

Michał Fabisiak zwolniony z Polskiego Radia, bo nie chciał podać szefowi źródła wewnętrznego sondażu PiS

0

Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy

2017-08-11 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Spółka Enea rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach oraz wsparcie firmy w efektywnej realizacji kampanii reklamowych i działań PR w mediach. Budżetu broni Starcom (Publicis Media).

Enea rozpoczyna przetarg na dom mediowy

Wybrany w przetargu dom mediowy będzie pracować dla Enea SA, Enea Operator i Enea Wytwarzanie. Do jego zadań należeć będzie m.in. realizacja kampanii reklamowych i działań PR, w takich mediach, jak telewizja, radio, prasa (w tym katalogi i wydawnictwa), internet, kino, oraz OOH.

Agencja zajmie się też opracowaniem strategii obecności marki w mediach (w internecie i mediach pozainternetowych), przygotowaniem media planów, zakupem mediów, działaniami product placement itp.

Przetarg potrwa do 18 września, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 200 tys. zł wadium. Obecnie za obsługę mediową Enea odpowiada Starcom (Publicis Media).

Jednocześnie spółka prowadzi przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL.

Autor: bg

Wiecej informacji: Enea, przetarg, dom mediowy

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia