Ewa Farna czwartym jurorem w programie “X Factor”

W czwartej edycji programu “X Factor”, która wiosną 2014 roku trafi na antenę telewizji TVN, po raz pierwszy pojawi się czwarty juror. Zostanie nim wokalistka Ewa Farna.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Ewa Farna czwartym jurorem w programie “X Factor”
Ewa Farna / fot. TVN - mwmedia

O wprowadzenie czwartego jurora, obecnego w zagranicznych edycjach “X Factor”, fani programu apelowali od dawna. Ewa Farna dołączy w czwartej edycji show do trzech dotychczasowych jurorów, którymi pozostają Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil i Tatiana Okupnik.

Nie wiadomo, czy w związku z wprowadzeniem dodatkowego jurora, na dwie osobne grupy (męską i żeńską) podzieleni zostaną uczestnicy w wieku od 16 do 25 lat czy też jeden z jurorów otrzyma pod opiekę zespoły instrumentalne, które po raz pierwszy pojawią się w czwartej edycji talent-show.

Ewa Farna to 20-letnia polska piosenkarka pochodząca z czeskiego Zaolzia. Ma na koncie sześć albumów studyjnych i trzy koncertowe. Farna była już trenerką drużyny w programie “Bitwa na głosy” nadawanym w TVP2 i jurorką w czesko-słowackiej edycji “Idola”. Była też gościem specjalnym w jednej z polskich edycji “X Factor”, gdzie wspierała w domu jurorskim Czesława Mozila.

Precastingi do czwartej edycji “X Factor” odbędą się w grudniu br. (zobacz terminarz), natomiast castingi z jurorami nagrywane będą w Zabrzu i Warszawie w styczniu 2014 roku. Program trafi na antenę TVN w marcu przyszłego roku. Gospodynią talent-show ma pozostać Patricia Kazadi, a za jego produkcję wykonawczą odpowiada firma FremantleMedia Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że emitowana wiosną br. trzecia edycja “X Factor” miała średnio 2,97 mln oglądających, co przełożyło się na 19,89 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,22 proc. wśród w grupie komercyjnej 16-49. Wyniki te zapewniły TVN pozycję lidera w obu grupach (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa