Ewa Soroka i Marek Kopeć awansowali w Grupie Onet-RASP

Marek Kopeć awansował w Grupie Onet-RAS Polska na stanowisko group product owner, a zwolnioną przez niego funkcję business development managera serwisu Fakt24.pl objęła Ewa Soroka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ewa Soroka i Marek Kopeć awansowali w Grupie Onet-RASP

Jako group product owner Marek Kopeć będzie odpowiedzialny za rozwój wszystkich serwisów horyzontalnych Grupy Onet-RAS Polska. Podlegać mu będą managerowie odpowiedzialni za rozwój produktów w segmencie horyzontalnym (Onet.pl, Newsweek.pl, Fakt24.pl) - zarówno ich wersji desktopowych, jak i mobilnych oraz aplikacji. Będzie też współpracował z zespołem deweloperskim odpowiedzialnym za stronę główną Onetu.

W firmie Kopeć pracuje od 9 lat. Początkowo był fotoedytorem w „Dzienniku Polska Europa Świat”, a potem jako zastępca szefa działu foto opowiadał za łączenie działu w ramach zintegrowanego newsroomu „Dziennika” i Dziennik.pl. W ostatnim okresie pełnił funkcję project managera i product managera serwisu Fakt24.pl.

Teraz funkcję business development managera tej witryny objęła Ewa Soroka. Będzie odpowiedzialna za poszukiwanie nowych źródeł przychodów serwisu, partnerstwa biznesowe oraz koordynację współpracy operacyjnej z innymi działami Grupy Onet-RASP.

W firmie pracuje od 6 lat. Najpierw pracowała w newsroomie „Faktu”, a przez ostatnie dwa lata zajmowała się projektami specjalnymi i rozwojem serwisów od strony reklamowej w biurze reklamy Media Impact Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska