SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook szykuje nową aplikację do zdjęć i wideo, żeby bardziej angażować użytkowników

Według nieoficjalnych informacji Facebook przygotowuje nową aplikację przeznaczoną do robienia i przesyłania zdjęć oraz strumieniowania wideo na żywo. Narzędzie ma nie tylko konkurować ze Snapchatem i Periscope, ale także bardziej niż dotąd skłaniać użytkowników do dzielenia się oryginalnymi treściami.

Fakt opracowywania nowej aplikacji nie został oficjalnie potwierdzony przez Facebooka, informacje o tym pochodzą z dziennika „The Wall Street Journal”, który powołuje się na własne źródła w Facebooku.

Według doniesień nowe narzędzie będzie przeznaczone do wykonywania i edycji zdjęć, a także łatwego przesyłania ich na Facebooka. Aplikacja zaoferuje także możliwość nagrywania filmów wideo oraz nadawania relacji filmowych na żywo.

Według „WSJ” aplikacja jest obecnie dopiero na wczesnym etapie rozwoju i nie wiadomo nic na temat terminu jej premiery. Wiadomo natomiast, że pojawi się w wersjach przeznaczonych zarówno na Androida, jak i iOS. W założeniach narzędzie ma konkurować z podobnymi rozwiązaniami oferowanymi przez Snapchata i Periscope, ma też inne jeszcze zadanie. Chodzi o skłonienie użytkowników Facebooka do aktywniejszego dzielenia się w serwisie własnymi oryginalnymi treściami. Z tą samą myślą Facebook wprowadził ostatnio na platformie Live opcję nadawania na żywo dla Grup i Wydarzeń, co zdaniem ekspertów wypowiadających się dla Wirtualnemedia.pl jest wyraźnym sygnałem nowego kierunku, w jakim zmierza największy serwis społecznościowy.

Dołącz do dyskusji: Facebook szykuje nową aplikację do zdjęć i wideo, żeby bardziej angażować użytkowników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tom
o ile uporają się z wyzwaniem szybkiego rankingowania transmitowanych treści to mają szanse na powodzenie. Nie sposób mieć narzędzie do transmisji. Wyzwania to utrzymanie uwagi odbiorców i premiowanie twórców za dostarczanie "kontentu" który będzie ludzi wciągał. Te dwa warunki razem, nie oddzielnie
odpowiedź