Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

Facebook zamierza wprowadzić do wideo reklamy typu „mid-roll” odtwarzane w trakcie oglądania konkretnego klipu. 55 procent przychodów z tych reklam mają otrzymać wydawcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

Informacje na temat nowego formatu reklam planowanego przez Facebook podał serwis Recode opierając się na własnych źródłach.

Według tych doniesień na platformie mają się pojawić reklamy odtwarzane nie tylko na początku odtwarzanego materiału wideo, ale także w trakcie jego trwania (w ciągu 20 sekund od rozpoczęcia).

55 proc. przychodów z tego typu reklam ma trafiać na konto wydawców. Na razie nie wiadomo kiedy nowy format zostanie wprowadzony na szeroką skalę, obecnie ma się znajdować jedynie w fazie prób.

Facebook odmówił oficjalnych odpowiedzi na ten temat.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady