Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

Facebook zamierza wprowadzić do wideo reklamy typu „mid-roll” odtwarzane w trakcie oglądania konkretnego klipu. 55 procent przychodów z tych reklam mają otrzymać wydawcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadzi reklamy w środku materiałów wideo

Informacje na temat nowego formatu reklam planowanego przez Facebook podał serwis Recode opierając się na własnych źródłach.

Według tych doniesień na platformie mają się pojawić reklamy odtwarzane nie tylko na początku odtwarzanego materiału wideo, ale także w trakcie jego trwania (w ciągu 20 sekund od rozpoczęcia).

55 proc. przychodów z tego typu reklam ma trafiać na konto wydawców. Na razie nie wiadomo kiedy nowy format zostanie wprowadzony na szeroką skalę, obecnie ma się znajdować jedynie w fazie prób.

Facebook odmówił oficjalnych odpowiedzi na ten temat.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?