SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ferrero rozpoczęło globalny przetarg mediowy

Włoska firma Ferrero, producent słodyczy takich marek, jak Nutella, Kinder Bueno ruszyła z przetargiem na globalną obsługę mediową.

To drugi największy w ciągu ostatnich trzech przegląd mediowy firmy.

Pod koniec 2019 roku marketer przeniósł obsługę mediową na większości rynków na świecie do agencji Mindshare (GroupM), w tym na kluczowym rynku Stanów Zjednoczonych.

Rok później firma zdecydowała, że obsługą jej budżetu mediowego w Wielkiej Brytanii zajmie się Starcom (Publicis Media) - budżet przeniesiono z PHD. Kilka miesięcy później Starcom zdobył również biznes Ferrero w Chinach - wcześniej zajmował się tam należący do dentsu International dom mediowy Carat.

Starcom nie obsługuje Ferrero na innych rynkach, z kolei Mindshare odpowiada za obsługę mediową na ok. 20 rynkach na świecie, w tym we Włoszech.

W Polsce media do kampanii producenta Kinder Bueno planuje i kupuje Vizeum (dentsu).

Ferrero należy do największych reklamodawców w Polsce. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy br. firma wydała na reklamę w tradycyjnych mediach (bez internetu) 83,1 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Ferrero rozpoczęło globalny przetarg mediowy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bye bye...
...Dentsu!
odpowiedź