Finalizacja sprzedaży TVN nastąpi na początku III kwartału

Zakończenie transakcji sprzedaży pakietu kontrolnego Grupy TVN amerykańskiej grupie Scripps Networks Interactive spodziewane jest na początku trzeciego kwartału br. - poinformowano na wtorkowej konferencji prasowej.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W połowie marca Grupa ITI i Grupa Canal+ podpisały z Southbank, spółką zależną Scripps Networks Interactive, umowę sprzedaży 100 proc. udziałów w spółce N-Vision, która będzie posiadała poprzez Polish Television Holding B.V. ok. 52,7 proc. udziałów w TVN. Wartość transakcji to 584 mln euro. Scripps przejmie jeszcze dług TVN w wysokości 840 mln euro (poznaj szczegóły).

- Oczekujemy, że transakcja zakończy się na początku III kwartału - powiedział podczas wtorkowej konferencji John Driscoll, wiceprezes Grupy TVN odpowiedzialny za finanse.

Wniosek o zgodę na przejęcie N-Vision przez Southbank wpłynął do Urzędu Konkurencji i Konsumentów w kwietniu br. (więcej na ten temat). - W ciągu kilku tygodni oczekujemy decyzji regulacyjnych - poinformował Driscoll.

TVN podał, że w I kwartale br. w związku z transakcją poniósł 40 mln zł kosztów długoterminowego programu motywacyjnego (o jego uruchomieniu zdecydowano jeszcze w 2014 roku) oraz 8 mln zł kosztów doradczych. Driscoll powiedział, że w przypadku zamknięcia transakcji pojawią się dodatkowe koszty w wysokości od 15 do 20 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-ze-wzrostem-przychodow-i-mniejszym-dlugiem-80-mln-zl-zysku-netto ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska