Fokus TV liderem oglądalności w 2017 roku. TVP Historia na drugim miejscu

W zeszłym roku liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Travel Channel, a na przeciwnym biegunie znalazł się Polsat Viasat Nature - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału Fokus TV w 2017 roku wyniósł 0,80 proc., po spadku względem 2016 roku o 1,23 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Warto dodać, że stacja ta nadaje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej.

Wiceliderem była TVP Historia, która też jest obecna w DVB-T. Jej udział w rynku to 0,60 proc. (bez zmian).Podium uzupełnia Discovery Channel. Średni dobowy wynik tego kanału w zeszłym roku wyniósł 0,56 proc., po wzroście udziału w porównaniu do 2016 roku o 1,82 proc.

Na 21. miejscu uplasował się nowy kanał satelitarny Polsat Doku, który ruszył 10 lutego ub.r., a jego średni udział w 2017 roku wyniósł 0,04 proc. Na ramówkę stacji składają się głównie filmy i cykle dokumentalne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-style-na-czele-stacji-lifestylowych-w-2017-roku-tvn-turbo-wyprzedzilo-polsat-play ##

Największym wzrostem pochwalić się mógł Travel Channel, który awansował z miejsca 14. na 11. Udział tej stacji w analizowanym miesiącu poszedł do góry o 25 proc. do 0,15 proc.

Z kolei na przeciwnym biegunie znalazł się Polsat Viasat Nature, który w rankingu spadł z lokaty 20. na 22. Jego udział, po stracie o 33,33 proc., wyniósł 0,04 proc.

grafika

W grupie komercyjnej w 2017 roku liderem też był Fokus TV. Jego średni dobowy udział w rynku telewizyjnym wyniósł tutaj 0,84 proc., po spadku o 10,64 proc.

Drugi był Discovery Channel, którego udział wyniósł 0,74 proc. (zmniejszył się on o 5,13 proc.). Ostatnie miejsce podium przypadło TVP Historii (0,49 proc.; w dół o 5,77 proc.).

W tej grupie wiekowej największym wzrostem, wynoszącym 21,43 proc. do 0,17 proc., również pochwalić się mógł Travel Channel.

Na przeciwnym biegunie w tym ujęciu znalazł się kanał CBS Reality - jego strata wyniosła 37,50 proc. do 0,05 proc.

grafika

W grudniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach wiekowych również był Fokus TV. W 4+ jego udział zwiększył się o 20,78 proc. do 0,93 proc., a w 16-49 - o 13,48 proc. do 1,01 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero