Fun PR, BG PR i Mind Progress łączą się w Mind Progress Group

Specjalistyczne agencje Fun PR, BG PR i Mind Progress połączyły się w agencję marketingową Mind Progress Group. Oferuje ona kompleksową obsługę marketingową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Fun PR zajmowała się event marketingiem, BG PR - public relations, a Mind Progress była klasyczną agencją reklamową. Prace nad fuzją firm trwały od kilku miesięcy. - W efekcie powstaje agencja, której zaplecze pozwala realizować projekty z zakresu kompleksowej obsługi marketingowej największych klientów - podkreśla Michał Pawli, szef strategii w nowej firmie.

W Mind Progress Group pracują obecnie na stałe 23 osoby, a firma zapowiada zatrudnienie w najbliższym czasie kolejnych. Prezesem i dyrektorem zarządzającym agencji jest Mateusz Mroczka. Poszczególnymi pionami firmy kierują Andrzej Rodziewicz (PR), Michał Pawlik (strategia, badania), Grzegorz Twaróg (grafika, kreacja), Piotr Grzebień (event marketing) i Sebastian Głodo (new media, IT).

Obecnymi klientami Mind Progress Group są m.in. Rank Progress, marki grupy MJM i Money.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej