SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Funbox 6 i Orange Challenge w kampanii "Orange zbliża"

Wystartowały dwie nowe odsłony kampanii "Orange Zbliża". W ramach formatu komunikacji „Orange Challenge" operator zaprasza do wzięcia udziału w nowych wyzwaniach, promujących smartfony i modem Funbox 6. Za działania odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark.

W odsłonie kampanii dotyczącej oferty MV, promujemy supersmartfony w Orange, które klienci Planów Mobilnych mogą upolować w supercenach. W 30-sekundowym spocie TV, Orange rzuca wyzwanie bohaterom, którzy udowadniają, że dzięki nowoczesnym smartfonom z oferty Orange każdy może dzielić się ze światem swoim hobby i inspirować innych. Bohaterami spotu są znani z social mediów członkowie Ekipy Orange - Ula i Michał.  

- W odsłonie kampanii promującej modem Funbox 6 w ofercie Orange Love,  bohaterowie znani z Ekipy Orange proponują podpięcie po Wi-Fi wszystkich sprzętów na literę L. Okazuje się, że z Orange to możliwe - dzięki modemowi Funbox 6 z ultraszybkim Wi-Fi do 1 Gb/s  można podłączyć nie tylko laptopy, ale także inne urządzenia - powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.  

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dwa spoty – 30-sekundowy i 15-sekundowy. W tym drugim przypadku w reklamie pojawia się także oferta smartfona Samsung Galaxy S20 FE 5G z Wi-Fi 6 dostępnego w supercenie z pakietem Orange Love Extra.

Kreacje telewizyjne będą emitowane w kanałach należących do stacji TVN i Polsat.

Za realizację kampanii odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek. Podczas tej współpracy powstały trzy spoty - dwa promujące ofertę mobilną i jeden, ze skrótem, modem Funbox 6.

W trzecim kwartale 2020 roku Orange Polska wypracował przychody w kwocie 2,8 mld złotych, po spadku o 2,7 proc. rok do roku. Zysk EBITDA wyniósł 742 mln zł po uwzględnieniu kosztów leasingu (EBITDAaL). Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników. Firma planuje w II kw. 2021 roku przedstawić aktualizację strategii.

Dołącz do dyskusji: Funbox 6 i Orange Challenge w kampanii "Orange zbliża"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Artur
Orange woli stracić klienta niż zachować się jak należy skoro wprowadziło klienta w błąd.

Artur, dzień dobry. Odpowiadamy Tobie tutaj https://www.facebook.com/orangepolska/posts/3973106756042192?comment_id=3975471142472420 (Paweł)
0 0
odpowiedź
User
Artur
Naprawdę dobrze to przemyślcie zanim podpiszecie umowę z Orange ja jestem ich klientem od 4 lat ponieważ tutaj usuwają jak wrzucę link to proszę wejść na stronę Orange na FB i tam poczytać w komentarzach jak zostałem potraktowany przez Orange mimo winy ich pracownika.
0 0
odpowiedź