SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w systemie PPV dla klientów Cyfrowego Polsatu i Ipli

W sobotę, 24 czerwca 2017 roku w gdańskiej Ergo Arenie odbędzie się gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie. Sportowe wydarzenie dostępne będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników Ipli w cenie 40 zł.

Sylwester Polsatu, fot. pap Article

Podczas gali odbędzie się 8 pojedynków, a walką wieczoru będzie starcie Tomasza Adamka z Solomonem Haumono.

Wydarzenie rozpocznie się o godz. 17.45 studiem prowadzonym przez dziennikarzy Telewizji Polsat. Otwarcie gali zaplanowano na godz. 18.00.

Dostęp do gali mogą zamówić w usłudze PPV abonenci i użytkownicy Cyfrowego Polsatu korzystający z dekoderów satelitarnych. Abonenci usługi telewizyjnej, po zamówieniu dostępu, galę Polsat Boxing Night obejrzą w jakości HD na pozycji 222.

Wydarzenie na żywo będą mogli obejrzeć także internauci za pośrednictwem telewizji internetowej Ipla - w serwisie www.ipla.tv oraz aplikacji Ipla na: komputery z systemem Windows, Smart TV, urządzenia Netia Player oraz urządzenia mobilne z systemem Android, iOS oraz Windows Phone. Wydarzenie w jakości HD będzie dostępne tylko dla użytkowników z terytorium Polski.

W pierwszym kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,39 mld zł przychodów ze sprzedaży i 271,4 mln zł zysku netto.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe rozdanie w systemie PPV dla klientów Cyfrowego Polsatu i Ipli

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Khamil
Już niecały tydzień i "spotkanie" z kumplami. Gala już wykupiona. Życzę Adamkowi udanego powrotu. Oby częściej polsat organizował takiem imprezy.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing