Portal dysponuje już dwoma innymi formatami social wideo: ponad rok temu wprowadził „Haps” (o gotowaniu), a w grudniu 2016 roku - „Myk!” (format typu „Do It Yourself”). Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl, oceniał w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl, że takie mini-formaty są dobrym pomysłem na przykucie uwagi użytkownika.
- Wszystkie te cykle mają dużo emisji na Facebooku i wysokie zaangażowanie użytkowników. Są też atrakcyjne dla naszych czytelników na Gazeta.pl. Taki sposób opowiadania o rzeczywistości wydaje nam się dużo ciekawszy od „gadających głów”. Mówiąc wprost: uważamy, że żeby przyciągnąć ludzi w social mediach, trzeba tworzyć treści dopasowane do specyfiki tych platform - opowiadał nam Stremski.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gemius-pbi-wyniki-marzec-2017-allegro-cyfrowy-polsat-i-olx-z-duzymi-wzrostami-w-dol-grupa-gazeta-pl-ceneo-pl-i-cda-pl ##

Teraz portal wprowadza „Ach!” - format prezentujący tutoriale związane z urodą. Odcinki trwają po kilkadziesiąt sekund. W ich tworzeniu po raz pierwszy współuczestniczą youtuberzy, zajmujący się tematyką urodową, będący członkami sieci Epic Makers. -„Ach” będzie przede wszystkim inspiracją dla dziewczyn, poradnikiem zakupowym i źródłem informacji o najnowszych trendach, podanym w przystępnej i estetycznej formie. Wpisuje się w zapotrzebowania użytkowników i klientów w dobie zmieniającego się sposobu konsumowania treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych - mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director Gazeta.pl.
Materiały będzie można oglądać na Ach.Gazeta.pl i na Facebooku. Nowe odcinki Ach! będą pojawiały się kilka razy w tygodniu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/strony-glowne-portali-onet-przed-wp-interia-i-o2-pl-przed-gazeta-pl ##












