SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” w dół, „Fakt” mocno w górę

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich gazet były o 3,2 proc. niższe niż rok wcześniej. W czołówce najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”, a jako jedyny mocno zyskał „Fakt”.

Polskie gazety w lipcu br. cennikowo zarobiły z reklam (bez autopromocji) 161,9 mln zł, czyli o 3,2 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Liderem na rynku pozostaje „Gazeta Wyborcza” (Agora), ale w skali rok do roku jej cennikowe wpływy reklamowe spadły w lipcu o 5,2 proc. Natomiast „Rzeczpospolita” (Presspublica) zarobiła z reklam w minionym miesiącu 5,6 proc. mniej niż przed rokiem.

Z drugiej strony aż o 32,1 proc. wzrosły cennikowe przychody reklamowe „Faktu” (Axel Springer Polska). Natomiast „Polska. The Times” (Polskapresse) w lipcu zarobiła z reklam 6,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

Cennikowe wpływy reklamowe gazet (bez autopromocji)
 VII.2010VII.2009
Gazeta Wyborcza51 989 321 zł54 838 821 zł
Polska24 116 147 zł22 652 760 zł
Fakt17 274 353 zł13 073 681 zł
Rzeczpospolita9 385 554 zł9 939 429 zł
monitorowane tytuły razem161 925 177 zł167 262 770 zł


 

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” w dół, „Fakt” mocno w górę

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
WYBORCZA SPADA NA DNO !
odpowiedź
User
lol
Bo wyborczą można czytać w internecie ;] A tym co czytają fak współczuję.
odpowiedź
User
Dominik T.
a Darek Piekarski, (Dziennik GP) się nie pochwalił? :)
odpowiedź