Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach

Gemius wygrał przetarg na realizowanie oficjalnego badania internetu w Czechach pod marką NetMonitor, opartego na jego panelu gemiusAudience. Firma obroniła w ten sposób zlecenie, którym zajmuje się od ponad 10 lat.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach badania NetMonitor będą dostarcane statystyki m.in. o całkowitym zasięgu stron i aplikacji internetowych na wszystkich urządzeniach, o odwiedzalności w poszczególne dni (publikowane z dnia na dzień) oraz o odwiedzalności stron www z podziałem na dom i biuro.

Przetarg dotyczący tego zlecenia był dwuetapowy i trwał od września ub.r. Uczestniczyło w nim pięć podmiotów (w tym jedno konsorcjum trzech firm).

- Jestem przekonany, że o wyborze naszej firmy zdecydowała wysoka jakość produktu. Wystarczy nadmienić, że metodologia badania internetu, którą zaoferowaliśmy w Czechach, w kwietniu tego roku otrzymała dwie nominacje w konkursie IAB Europe na najlepszy projekt badawczy - podkreśla Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Co więcej, dane pokazujące oglądalność stron www z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro, zostały już przez nas z sukcesem wdrożone w Belgii w ramach oficjalnego badania internetu oraz w Polsce. Tu też dostarczamy klientom dane dzienne publikowane z dnia na dzień - dodaje.

- Jesteśmy przekonani, że nowy etap badań z wieloma innowacjami przyniesie dalsze możliwości rozwoju rynku, a my zrobimy wszystko, aby nasz obecny sukces przełożył się na zyski klientów - zapowiada Michał Fejk, szef czeskiego oddziału Gemiusa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska