Google Play wygrywa z App Store pod względem liczby pobrań aplikacji, ale to Apple więcej zarabia

Sklep z aplikacjami Google Play generuje o wiele więcej pobrań niż konkurencyjny iOS App Store. Za to pod względem przychodu ze sprzedaży aplikacji wyraźnie dominuje platforma Apple - wynika z raportu firmy App Annie.

km
km
Udostępnij artykuł:
Google Play wygrywa z App Store pod względem liczby pobrań aplikacji, ale to Apple więcej zarabia
fot. Shutterstock.com

W I kwartale 2014 roku ze sklepu Google Play pobranych zostało o 45 proc. więcej aplikacji niż z iOS App Store. Natomiast jeśli chodzi o przychód ze sprzedaży aplikacji, to Apple zanotowało o 85 proc. lepszy wynik od rywala.

grafika

W przypadku Google Play największą liczbę aplikacji pobierają mieszkańcy USA, a największy przychód gigant z Mountain View notuje w Japonii.

grafika

Z kolei iOS App Store zarówno w przypadku liczby pobrań aplikacji, jak i generowanego przez nie przychodu, najlepsze wyniki notuje w USA.

grafika

W obu sklepach zdecydowanie najpopularniejszą kategorią aplikacji pod względem liczby pobrań i przychodu są gry.

grafika

 

grafika

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych