Google z wydawcami i marketerami zapowiada dbanie o wysoki standard reklam

The Coalition for Better Ads to nowa organizacja, która ma pilnować wysokich standardów reklam publikowanych w internecie. Powstała z inicjatywy Google, a partnerami projektu są wydawcy i reklamodawcy, m.in. Procter & Gamble, Unilever i „The Washington Post”.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

O powołaniu koalicji The Coalition for Better Ads Google poinformował podczas konferencji Dmexco w Niemczech.

Według zapowiedzi nowe porozumienie obejmujące Google, wydawców oraz dużych reklamodawców ma walczyć m.in. ze zjawiskiem blokowania reklam poprzez dostarczanie odbiorcom przekazu reklamowego jak najlepiej dostosowanego do ich potrzeb i spełniającego wysokie standardy technologiczne.

Na razie The Coalition for Better Ads tworzą Google oraz Procter & Gamble, Unilever, „The Washington Post”, Association of National Advertisers, World Federation of Advertisers oraz GroupM.

Nowy projekt zakłada, że członkowie stowarzyszenia będą poddawali swoje reklamy systemowi weryfikacji pozwalającemu ocenić czy konkretny format i przekaz spełnia wysokie standardy i może zostać zaprezentowany użytkownikom. Według zapowiedzi rozwiązanie będzie udoskonalane m.in. dzięki zbieraniu od internautów opinii na temat jakości wybranych rozwiązań reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska