SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)

Greenpeace nakręciło parodiujący niedawne kampanie Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo”. Organizacja krytykuje w nim koncern za brak proekologicznej postawy.

W swoim spocie Greenpeace prezentuje fragmenty reklamy Procter & Gamble, by za chwilę zestawić je z realiami panującymi w Indonezji, skąd koncern czerpie surowce do swoich produktów.

Organizacja oskarża P&G  o wycinanie lasów, z których drzew pochodzi olej palmowy używany do wytwarzania kosmetyków. Cierpią  na tym zwłaszcza orangutany, które pozbawione są tym samym warunków do życia.

Przypomnijmy, że pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo” Procter & Gamble reklamował się podczas igrzysk olimpijskich Londyn 2012 (zobacz szczegóły) oraz niedawnej zimowej olimpiady w Soczi (więcej na ten temat). W kampaniach firma podkreślała poświęcenie matek początkujących sportowców,  którzy po latach zdobywają medale.

Koncern nie skomentował jeszcze nowego spotu Greenpeace’u.

Dołącz do dyskusji: Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Kpi? Raczej oskarża i to poważnie!
A teraz "sytuacja kryzysowa" w P&G i wyciszanie.
odpowiedź
User
olo
Kpi? Raczej oskarża i to poważnie!
A teraz "sytuacja kryzysowa" w P&G i wyciszanie.
odpowiedź
User
pankreatywny@gmail
Czekam z niecierpliwością na komentarz P&G. Choć skoro ignorują skutki swojej działalności, to pewnie zignorują również te oskarżenia. Soo sad :(
odpowiedź