SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group zdobyła stałą obsługę IKEA Polska, przegrane agencje ze zwrotem części kosztów

Agencja reklamowa Grey Group Polska wygrała przetarg na długoterminową obsługę spółki IKEA Retail Polska w zakresie strategii i kreacji. Ostatnio IKEA była obsługiwana projektowo przez agencje Lemon Sky JWT, K2 i Grey.

W trwającym od lipca br. przetargu na stałą obsługę IKEA Retail Polska agencja Grey Group Polska wygrała z Change Integrated, DDB Warszawa oraz VML Poland wraz z PZL.

Dwuetapowe postępowanie obejmowało przygotowanie wstępnych koncepcji, a następnie przełożenie ich na media wybrane przez marketera. O wyborze agencji decydowały nie tylko siła kreacji i strategiczne podejście do komunikacji, ale również propozycja składu zespołu do obsługi oraz wysokość opłaty miesięcznej.

- Proces był złożony i miał na celu nie tylko wybór najlepszej propozycji, biorąc pod uwagę planowane w najbliższym czasie akcje marketingowe, ale także jak najlepsze poznanie potencjalnych partnerów - opisuje Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.

IKEA Retail Polska podkreśla, że startujące w przetargu agencje, które nie zdobyły tego zlecenia, otrzymały zwrot części kosztów związanych z całą procedurą.

W ostatnim okresie IKEA była obsługiwana przez agencję Lemon Sky JWT (a wcześniej JWT Warszawa), która przygotowywała reklamy z cyklu „Daj spokój - dom to frajda” (obejrzyj jedną z nich). Przy czym w internetową kampanię systemu mebli kuchennych Metod przygotowała agencja K2 (więcej o tym), a trwającą obecnie akcję reklamującą nowy katalog IKEA - agencja Grey Group Polska (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Grey Group zdobyła stałą obsługę IKEA Polska, przegrane agencje ze zwrotem części kosztów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl