Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów
fot. Shutterstock.com

W IV kwartale 2016 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 50,2 miliona dolarów, w porównaniu do 32,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2015. W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 2 proc., z 917,2 miliona dolarów do 934,9 miliona dolarów.

W całym 2016 roku Groupon zanotował 183,3 miliona dolarów straty, wobec 89,2 miliona dolarów straty w roku 2015. Przychód wzrósł o 1 proc., z 3,12 miliarda dolarów do 3,14 miliarda dolarów.

Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) sięgnęła 52,7 miliona na koniec 2016 roku.

grafika

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji