Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów
fot. Shutterstock.com

W IV kwartale 2016 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 50,2 miliona dolarów, w porównaniu do 32,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2015. W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 2 proc., z 917,2 miliona dolarów do 934,9 miliona dolarów.

W całym 2016 roku Groupon zanotował 183,3 miliona dolarów straty, wobec 89,2 miliona dolarów straty w roku 2015. Przychód wzrósł o 1 proc., z 3,12 miliarda dolarów do 3,14 miliarda dolarów.

Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) sięgnęła 52,7 miliona na koniec 2016 roku.

grafika

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana