SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Nokaut kupuje e-sklep odzieżowy Sugarfree.pl i zmieni nazwę na HubStyle

Grupa Nokaut za 10,6 mln zł kupi 75 proc. udziałów firmy HubStyle sprzedającej sukienki z naturalnych tkanin w swoim sklepie internetowym Sugarfree.pl. Po finalizacji transakcji zmieni nazwę na HubStyle i zamierza stworzyć własną ofertę lifestylową.

Menedżerowie Grupy Nokaut tłumaczą, że poprzez przejęcie HubStyle spółka wejdzie w sektor handlu internetowego, dzięki czemu zdywersyfikuje swoją działalność. - Chcemy jak najlepiej wykorzystać kompetencje Grupy Nokaut do budowania wartości w segmencie e-commerce, który znamy doskonale. Dzięki transakcji wchodzimy w ten segment rynku, który bardzo dynamicznie rośnie i jednocześnie generuje najwyższe marże - podkreśla Wojciech Czernecki, p.o. prezesa Grupy Nokaut.

Przejmowana przez Grupę Nokaut firma HubStyle prowadzi sklep internetowy Sugarfree.pl z szerokim asortymentem sukienek z naturalnych tkanin, głównie polskiej produkcji. Firma chwali się wysokimi marżami (w ub.r. średnia marża brutto na sprzedaży wyniosła 54 proc.), zapewnianiem darmowej i szybkiej dostawy towarów (w kilku największych miastach zakup jest dostarczany nawet w ciągu kilku godzin) oraz dużym wzrostem obrotów (do tej pory w pierwszym kwartale br. liczba zrealizowanych zamówień była 18 razy większa niż rok wcześniej).

Za 75 proc. udziałów HubStyle Grupa Nokaut zapłaci własnymi, nowo wyemitowanymi akcjami o wartości 10,6 mln zł (będzie to 8 549 tys. nowych walorów w cenie jednostkowej 1,24 zł). Decyzję o tej emisji mają podjąć w środę akcjonariusze na nadzwyczajnym walnym zgromadzeniu.

Po finalizacji transakcji Grupa Nokaut planuje zmienić nazwę na HubStyle, a w przyszłości rozwijać portfolio własnych marek lifestylowych.

Przypomnijmy, że na początku ub.r. Grupa Nokaut za 5,9 mln zł kupiła 22,4 proc. udziałów firmy Morizon wydającej serwisy nieruchomościowe (więcej o tym).

Zapowiadany rebranding Grupy Nokaut nie dotyczy porównywarki cenowej Nokaut.pl, ponieważ jej działalność została wcześniej przeniesiona do osobnej spółki. W grudniu ub.r. Nokaut.pl zanotował 1,74 mln użytkowników i 8,87 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki wszystkich czołowych porównywarek).

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Grupa Nokaut osiągnęła 7,76 mln zł wpływów ze sprzedaży i 656 tys. zł straty netto (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Grupa Nokaut kupuje e-sklep odzieżowy Sugarfree.pl i zmieni nazwę na HubStyle

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdziwiony
Jestem zdziwiony, że Nokaut za zezwoleniem KNF robi takie rzeczy...Hubstyle związane jest również z Panem Czerneckim i nie sądzę, żeby było warte prawie 11 milionów. Przecież sklepików internetowych jest mnóstwo, konkurencja olbrzymia. 1,24 za akcję to rozwodnienie o ponad 100% dzisiejszego akcjonariatu i może się okazać, że przejęcie za wkład niepieniężny poskutkuje sypaniem akcji na poziomach grubo poniżej 1 zł, a i tak będzie opłacalne dla Pana Czerneckiego
odpowiedź
User
zdziwiony
Jedyne solidne aktywo w Nokaucie to Morizon, którego posiadają 29%. Samo hubstyle wyceniane na 18 mln...to chyba przesada-jak księgowo wyceniany jest Redan czy Solar-marki znane i posiadające swoje sklepy internetowe...Jaką wartość księgową ma Monnari?
odpowiedź
User
zdziwiona
wojciech? a on nie odszedł ? http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wojciech-czernecki-odchodzi-z-grupy-nokaut
odpowiedź