WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

WP.pl z przeglądem mediów regionalnych na stronie głównej

Grzegorz Czapski przechodzi z Wirtualnej Polski do Allegro. „Planujemy akwizycje”

2017-08-10 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Grzegorz Czapski, były wiceprezes Wirtualnej Polski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w Allegro. Odpowiadać będzie za akwizycje, partnerstwa biznesowe, rozwój projektów strategicznych i nadzór właścicielski.

Grzegorz Czapski Grzegorz Czapski

Grzegorz Czapski na początku lipca br. rozstał się z Wirtualna Polska Holding, gdzie od 2014 r. pełnił funkcję wiceprezesa ds. rozwoju.

Jako wiceprezes WP Holding Czapski odpowiadał za zbudowanie od podstaw obszaru e-commerce i nadzór biznesowy nad segmentami mody i urody, domu i wnętrza, turystyki i finansów osobistych.

Przeprowadził też akwizycje kilkunastu spółek online, zarówno e-commerce jak i mediowych. Wcześniej Czapski pełnił funkcję dyrektora ds. M&A i rozwoju na Region CEE w GTS Central Europe SARL, spółce portfelowej amerykańskich funduszy private equity nabytej przez Deutsche Telekom. Karierę zawodową rozpoczął w PwC, gdzie pracował m.in. jako starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego.

Teraz, jak informuje Allegro Grzegorz Czapski objął w tej firmie funkcję dyrektora ds. rozwoju. Będzie się zajmował takimi obszarami jak akwizycje, partnerstwa biznesowe, rozwój projektów strategicznych i nadzór właścicielski.

- Planujemy aktywniej niż w ostatnim czasie poszukiwać partnerstw strategicznych oraz rozwijać się poprzez akwizycje. Grzegorz jest doświadczonym menedżerem w obszarze akwizycji i restrukturyzacji oraz zarządzania spółkami e-commerce. Bardzo się cieszę, że wzmocni nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem - podkreśla Przemysław Budkowski, prezes Allegro.

Według danych podawanych przez Allegro konta w serwisie posiada obecnie ponad 20 mln Polaków, a 16 mln odwiedza serwis każdego miesiąca. Ponad 85 proc. transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych oraz dystrybutorów.

Według badania Gemius/PBI w maju br. Allegro.pl zanotowało 15,55 mln realnych użytkowników i 1,43 mld odsłon.

Autor: ps

Wiecej informacji: Grzegorz Czapski, Allegro, Wirtualna Polska

Komentarze (4) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej