Havas rozszerza działalność agencji outdoorowej Adcity, na czele Matthieu Habra

Koncern marketingowy Havas rozszerza działalność outdoorowej geomarketingowej agencji Adcity do poziomu globalnego, po tym jak osiemnaście miesięcy temu zaczęła ona funkcjonować we Francji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Adcity zajmuje się komunikacją out-of-home oraz usługami opartymi na geolokalizacji. Szefem globalnej sieci Adcity będzie Matthieu Habra, dyrektor zarządzający Havas.

Odtąd Adcity będzie działać w oparciu o 35 biur na całym świecie, za pośrednictwem 300 pracowników w całej Europie, Azji, Ameryce Północnej i Ameryce Łacińskiej. Nowe biura zostaną otwarte w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.

Adcity będzie współpracować z innymi spółkami działającymi w strukturze Havasa - z Socialyse, Mobext i Excelis.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]