Reklamy Heyah przekonują, że inni operatorzy telekomunikacyjni chociaż deklarują dbanie o klientów, to tak naprawdę wiążą ich umowami nawet na dwa lata. Tymczasem w Heyah umowę można zerwać już po 30 dniach.
Kampania podkreśla, że promowana oferta to „pierwszy prawdziwy no limit”: za 49,98 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące, potem za 19,99 zł miesięcznie (zobacz szczegóły tej oferty).
Akcja reklamowa będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie (w tym na portalach społecznościowych).
Kreacją i strategią kampanii zajęła się agencja Brain, a produkcją i postprodukcją spotu (wyreżyserowanego przez Sebastiana Pańczyka) - studio Platige Image. Działania w internecie realizuje agencja Next, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.












