Będzie kampania społeczna „Mam czas rozmawiać” dot. zakażeń HIV i innych chorób przenoszonych płciowo

Krajowe Centrum ds. AIDS planuje ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem „Mam czas rozmawiać”. Ma być skierowana do rodzin wielopokoleniowych, których może dotyczyć zakażenie HIV i innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Będzie kampania społeczna „Mam czas rozmawiać” dot. zakażeń HIV i innych chorób przenoszonych płciowo

Kampania ma przede wszystkim wzmocnić świadomość, że zakażenie HIV/AIDS czy innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową dotyczy tak naprawdę wszystkich. Dodatkowo ma też na celu obalenie panującego powszechnie stereotypu, że w największym stopniu zakażeniem HIV/AIDS zagrożone są osoby świadczące usługi seksualne, zażywające narkotyki czy też osoby homoseksualne.

Działania prowadzone pod hasłem „Mam czas rozmawiać” będą mieć zasięg ogólnopolski. Zaplanowano je od 17 listopada do 1 grudnia br. Mają obejmować internet, PR oraz emisję spotu na nośnikach reklamy zewnętrznej m.in. w komunikacji miejskiej, stołecznym metrze, placówkach medycznych i uczelniach.

Przygotowaniem i realizacją kampanii „Mam czas rozmawiać” zajmie się wybrana w prowadzonym właśnie przetargu (trwa do 24 października) agencja reklamowa. Budżet kampanii wstępnie oszacowano na 100 tys. zł brutto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]