Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga.

km
km
Udostępnij artykuł:
Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Huawei "#Perfect10 in Imperfect World", w której producent pokazuje jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić niedoskonały świat.

Na drugim miejscu znalazła się reklama mBanku "mOkazje: Zwrotka - Siłacz", w której główny bohater, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni, opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów. Podium zamyka Lidl z reklamą "ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe ?? | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla", która była obecna także w marcowym zestawieniu.

Czwarte miejsce zdobyła marka Kubuś z wideo "STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem", w którym przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Zestawienie zamyka reklama najnowszych flagowych smartfonów Samsunga - "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction".

Huawei #Perfect10 in Imperfect World

mBank mOkazje: Zwrotka - Siłacz

ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe 🍭 | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla

STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem

Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]