Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W kwietniu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe mBanku, Lidla, Kubusia i Samsunga.

km
km
Udostępnij artykuł:
Huawei, mBank i Lidl w kwietniu najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Kwietniowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Huawei "#Perfect10 in Imperfect World", w której producent pokazuje jak za sprawą coraz lepszych smartfonów stara się udoskonalić niedoskonały świat.

Na drugim miejscu znalazła się reklama mBanku "mOkazje: Zwrotka - Siłacz", w której główny bohater, młody sportowiec w trakcie treningu na siłowni, opowiada widzom o korzyściach, na jakie mogą liczyć klienci mBanku podczas zakupów. Podium zamyka Lidl z reklamą "ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe ?? | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla", która była obecna także w marcowym zestawieniu.

Czwarte miejsce zdobyła marka Kubuś z wideo "STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem", w którym przedstawione są rozgrywki futbolowe pomiędzy YouTuberką, GramPaulą znaną też jako GlamPaula, a mistrzem świata trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Zestawienie zamyka reklama najnowszych flagowych smartfonów Samsunga - "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction".

Huawei #Perfect10 in Imperfect World

mBank mOkazje: Zwrotka - Siłacz

ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe 🍭 | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla

STRZELAMY GOLE | GramPaula & Trenuj z Krzychem

Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe