SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej

Pierwszy odcinek reaktywowanego „Idola” zgromadził przed telewizorami średnio 2,08 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

W środę, 15 lutego br. o godz. 20.00 Polsat pokazał pierwszy odcinek muzycznego widowiska „Idol”, który wrócił na antenę stacji po 12 latach przerwy.

Średnia widownia tej emisji wyniosła 2,08 mln widzów. Przełożyło się to na 13,02 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

W talent show Polsatu przed czteroosobowym jury stają aspirujący wokaliści (w wieku od 16 do 28 lat), prezentując wybraną przez siebie piosenkę. Zgodnie z zasadami uczestnicy etapu castingowego mogą wspierać się akompaniamentem, np. gitary czy pianina lub zaśpiewać to a capella.

Osoby, które zainteresują jurorów przechodzą do kolejnych etapów. W odcinkach na żywo widzowie zagłosują na swoich faworytów, a jurorzy rozstrzygną, kto z dwójki zagrożonych opuści show.

Piątą edycję programu prowadzi Maciej Rock, a w jury zasiadają: Elżbieta Zapendowska, Ewa Farna, Janusz Panasewicz i Wojciech Łuszczykiewicz.

Kolejne odcinki programu na antenie Polsatu pokazywane będą w środy o godz. 20.00.

Pierwsze cztery edycje „Idola” Polsat emitował od wiosny 2002 roku do wiosny 2005 roku, głównie w ramówkach wiosennych. Pierwszą oglądało średnio 2,9 mln widzów, drugą - 3,4 mln, trzecią - 2,6 mln, a czwartą - 1,8 mln widzów.

W wiosennej ramówce Polsat pokaże także nowy serial „Niania w wielkim mieście” i show „The Brain. Genialny umysł”. Pojawią się też m.in. „Kabaret na żywo 2”, „Twoja twarz brzmi znajomo 7”, siódmy sezon „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, kolejna edycja programu Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom”, „Przyjaciółki 9”, nowe odcinki „Świata wg Kiepskich” czy „Daleko od noszy. Reanimacja”.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu br. wyniósł 10,71 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów pierwszego odcinka „Idola”. Wysoki udział w grupie komercyjnej

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
No wynik nie porywa. Sam obejrzałem godzinę i wynudziło mnie. Wyczuwam spadek w kolejnych tygodniach. Swoją drogą Idol nie jest aż tak dobrym formatem na chwilę obecną choćby przez limit górny, którego przykładowo w The X Factor nie ma.
108 5
odpowiedź
User
abc
Szału nie ma… Polsat pewnie liczył na więcej. Środa to chyba nie był najlepszy pomysł.
60 7
odpowiedź
User
Seni
"Wysoki udział" no bez przesady tam. Wynudziliśmy się na Idolu niesamowicie. 2 godziny. Nigdy więcej. Dziwne. że nie wzięli X Factora. który jest lepszą i nowocześniejsza wersją Idola. Zrozumieć Ninę Terentiew :-)
129 4
odpowiedź
User
Tomek
Wysoki udział? News z dupy pisany na kolanie! Jak wypadły inne stacje w tym czasie? Tak wogóle to czemu nie poczekaliście na komunikat Polsatu tylko posilkujecie się danymi z innych stacji?
52 6
odpowiedź
User
Polak
Czy to wysoki czy niski wynik nie wiem? To zależy pewnie od interpretacji. Wiem, że aby powiedzieć jak program będzie leżał widzom, trzeba wyników z np. pierwszych pięciu odcinków, aby zobaczyć trend. Ba, już wynik z drugiego odcinka może wiele powiedzieć. Premiera to żaden wskaźnik.
4 43
odpowiedź
User
12wes
18% to sporo? jak by było ze 30% to tak.
86 6
odpowiedź
User
marketer
beznadziejny program, zapowiada się na klęskę roku

2 mln przy takiej promocji - to klęska!!!

Kiedy ktoś w Polsacie poleci za takie mizerne wyniki???
105 6
odpowiedź
User
Alek
Liczyłem na większą oglądalność, ale to dopiero początek. Wyszło to Polsatowi bardzo dobrze, więc będzie jeszcze lepiej w kolejnych odcinkach.
7 104
odpowiedź
User
Lep
Niech przed reklamowaniem czegoś lepiej obejrzeli co wyprodukowali
53 2
odpowiedź
User
Dawid
super program, bede oglądał, dzięki Polsat
4 75
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing