TVN przed Eską TV i Polsatem w styczniu na Instagramie

Najpopularniejszym i najaktywniejszym kontem stacji telewizyjnych na Instagramie w styczniu br. był TVN - wynika z cyklicznego raportu firmy Sotrender, zajmującej się monitoringiem treści w internecie. Stacja wyprzedza m.in. Eskę, TVN24 oraz Polsat.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TVN przed Eską TV i Polsatem w styczniu na Instagramie

Profil TVN-u na Instagramie śledziło w styczniu 2018 roku ponad 296,3 tys. fanów (o 3 proc. więcej niż przed miesiącem). Pierwszą trójkę uzupełnia EskaTV z liczbą 243 tys. fanów (o 0,2 proc. mniej niż miesiąc wcześniej) oraz TVN24, który to profil śledzi 92,7 tys. fanów (wzrost o 3 proc. w skali miesiąca).

W pierwszej dwudziestce są jeszcze cztery marki Grupy TVN -  trzy stacje TVN Meteo (miejsce 11., 9,43 tys. fanów), TVN Meteo Active (miejsce 14., 3 tys. fanów), TVN Warszawa (miejsce 16., 2,96 tys. fanów) oraz Player.pl (miejsce 12., 8,65 tys. fanów).

W rankingu ujęto także cztery marki z Grupy Polsat – na miejscu piątym z liczbą 51,7 tys. followersów znalazł się profil Telewizji Polsat, Polsatnews.pl na miejscu 13. z 5 tys. fanów, na 15. Polsat Sport z liczbą 2,98 tys. fanów i Polsat Cafe z 163 fanami.

grafika
grafika

Konto TVN było także najaktywniejsze pod względem zaangażowania fanów, wyprzedzając Telewizję Polsat i TVN24.

Każdy wpis na profilu TVN wywołał przeciętnie 2,9 tys. aktywności.

grafika
grafika

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media