SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Intensywny smak, intensywny aromat' w kampanii Tetley (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa herbat Tetley Earl Grey Intensiva. Akcja pod hasłem "Intensywny smak, intensywny aromat" wspiera rebranding tej marki.

Spot reklamujący Tetley Earl Grey Intensiva pokazuje sytuację, w której bohaterka rozpoznaje tę herbatę tylko po wyjątkowym zapachu. Przekaz pod hasłem "Intensywny smak, intensywny aromat" promuje cechy tego produktu najbardziej doceniane przez konsumentów herbat typu "earl grey". Kampania wspiera rebranding marki Tetley Earl Grey Intensiva, która wcześniej funkcjonowała jako Tetley Earl Grey Strong.


Akcja od 6 listopada jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz, spot wyprodukowała firma SCH Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Optimum Media.

Dołącz do dyskusji: 'Intensywny smak, intensywny aromat' w kampanii Tetley (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl