'Intensywny smak, intensywny aromat' w kampanii Tetley (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa herbat Tetley Earl Grey Intensiva. Akcja pod hasłem "Intensywny smak, intensywny aromat" wspiera rebranding tej marki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spot reklamujący Tetley Earl Grey Intensiva pokazuje sytuację, w której bohaterka rozpoznaje tę herbatę tylko po wyjątkowym zapachu. Przekaz pod hasłem "Intensywny smak, intensywny aromat" promuje cechy tego produktu najbardziej doceniane przez konsumentów herbat typu "earl grey". Kampania wspiera rebranding marki Tetley Earl Grey Intensiva, która wcześniej funkcjonowała jako Tetley Earl Grey Strong.

Akcja od 6 listopada jest prowadzona w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych z pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz, spot wyprodukowała firma SCH Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD Optimum Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta