SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze jest prowadzona kampaniareklamowa Nudli Knorr. Akcja obejmuje interaktywny film akcjiudostępniony w sieci.

Rozpoczęta w połowie maja kampania reklamowa Nudli Knorr jestutrzymana w konwencji kina akcji. Najważniejszym elementem działańjest udostępniony na stronie www.knorrnudle.pl interaktywny film"Przygodożercy. Draka o makaron", w którym widz wybiera, jakierozwinięcie każdej sekwencji chce obejrzeć. Produkcja zawieratypowe cechy kina akcji: porwania, pościgi, czarne charaktery,piękne kobiety i zaskakujące zwroty wydarzeń, a lektorem jest znanyz takich filmów Zdzisław Szczotkowski. Kampania, skierowana przedewszystkim do młodych osób, ma podkreślać unikalne cechy zupbłyskawicznych Knorr, takie jak jakość, innowacyjność i związana znimi dobra zabawa.





Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN i Polsat, stacjeniszowe), internecie i na outdoorze (targetowane nośnikicitylight). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca -przygotowała agencja Click5, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl