SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze jest prowadzona kampania reklamowa Nudli Knorr. Akcja obejmuje interaktywny film akcji udostępniony w sieci.

Rozpoczęta w połowie maja kampania reklamowa Nudli Knorr jest utrzymana w konwencji kina akcji. Najważniejszym elementem działań jest udostępniony na stronie www.knorrnudle.pl interaktywny film "Przygodożercy. Draka o makaron", w którym widz wybiera, jakie rozwinięcie każdej sekwencji chce obejrzeć. Produkcja zawiera typowe cechy kina akcji: porwania, pościgi, czarne charaktery, piękne kobiety i zaskakujące zwroty wydarzeń, a lektorem jest znany z takich filmów Zdzisław Szczotkowski. Kampania, skierowana przede wszystkim do młodych osób, ma podkreślać unikalne cechy zup błyskawicznych Knorr, takie jak jakość, innowacyjność i związana z nimi dobra zabawa.





Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN i Polsat, stacje niszowe), internecie i na outdoorze (targetowane nośniki citylight). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja Click5, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Interaktywni 'Przygodożercy' reklamują Nudle Knorr (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl