iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego

Serwis lifestylowe iWoman.pl, zawieszony przez Wirtualną Polskę ponad trzy lata temu, został przywrócony w nowej wersji. Właścicielami i szefami witryny są obecnie jej byli pracownicy Filip Kokoszyński i Wojciech Skąpski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
iWoman.pl reaktywowany przez Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego

Wirtualna Polska przejęła iWoman.pl wraz z innymi serwisami i zasobami Grupy Money.pl pod koniec 2014 roku. Na początku 2015 roku witryny lifestylowe iWoman.pl, Menstream.pl i Platine.pl przestały być aktualizowane. W ramach Grupy Money.pl iWoman.pl działał od 2009 roku.

W tym tygodniu iWoman.pl wrócił w nowej wersji, po tym jak adres serwisu kupiła od Wirtualnej Polski firma należąca do Filipa Kokoszyńskiego i Wojciecha Skąpskiego. - Współtworzyliśmy ten portal. Rozwijaliśmy go, widzieliśmy w nim potencjał i nadal widzimy. Po niecałych trzech miesiącach od zamknięcia, wracamy z serwisem po redesignie z nowym contentem i nową siłą - opisują.

Filip Kokoszyński pracował w Grupie Money.pl w latach 2013-2014 roku jako projektant UX/UI. Potem pełnił podobną funkcję w zespole rozwoju produktów w Wirtualnej Polsce. Z tą firmą był związany do końca 2016 roku, odpowiadał m.in. za zmienione wersje Money.pl i o2.pl. Obecnie współpracuje także z Grupą TVN.

Wojciech Skąpski z Grupą Money.pl, a potem z Wirtualną Polską, był związany od listopada 2012 roku do kwietnia 2015 roku. Odpowiadał za dział SEO i pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarek. Potem pracował przez półtora roku jako kierownik działu SEO w Agorze i przez niecały rok jako lider technologicznego zespołu SEO w Reckitt Benckiser, a od stycznia br. jest związany z TVN, gdzie zajmuje się ruchem z wyszukiwarek.

W zespole redakcyjnym iWoman.pl są obecnie cztery osoby, docelowo ma być ich do dziesięciu.

Na stronie nie są emitowane reklamy display. - W naszych oczach to model, który tylko szkodzi internautom, nie wprowadzając żadnych udogodnień. Chcemy skupić się na skróceniu drogi użytkowniczek między inspiracją, a realizacją. W tym celu integrujemy serwis z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi projektami e-commerce - uzasadniają nowi właściciele.

- Serwis iWoman integrujemy z naszym drugim projektem - agregatorem modowym Saleroom.pl. Docelowo chcemy, by każdy dział iWoman był wyposażony w moduły e-commerce z odpowiednich branż. Współpracujemy z sieciami afiliacyjnymi i jednocześnie prowadzimy rozmowy bezpośrednie ze sklepami, których nie ma w sieciach. Będziemy także rozwijać dział Shopping o nowe kategorie tematyczne i funkcjonalności - wylicza Wojciech Skąpski.

W serwisie nie ma już forum dyskusyjnego ani blogów. - Nie chcemy odkrywać na nowo platform, które ewoluują w kierunkach social media. W zamian chcielibyśmy, aby to czytelniczki publikowały swoje treści w myśl idei „kobiety piszą dla kobiet” - opisują Kokoszyński i Skąpski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii