WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

WPP łączy domy mediowe MEC i Maxus w Wavemaker

Izabela Albrychiewicz na czele Wavemaker w Polsce, Jaromir Sroga z Maxusa do GroupM

2017-09-08 A A A KOMENTARZE: 5 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Szefową agencji Wavemaker (powstałej z połączenia MEC i Maxusa) na polskim rynku będzie Izabela Albrychiewicz, obecnie CEO w MEC. Jednocześnie Jaromir Sroga, obecny prezes Maxusa, obejmie funkcję head of transformation w polskim oddziale GroupM.

Izabela Albrychiewicz Izabela Albrychiewicz

Izabela Albrychiewicz będzie kierowała agencją Wavemaker od stycznia 2018 roku, kiedy zostanie przeprowadzona fuzja polskich oddziałów MEC i Maxusa. Będzie zarządzała prawie 300-osobowym zespołem.

- Z połączenia Maxus i MEC powstanie  spółka o przychodach w wysokości miliarda dolarów, działająca w obszarze mediów, kontentu i technologii.  Tylko najlepsi, najbardziej inspirujący liderzy sprostają dowiezieniu tych ambicji. Jestem przekonany, że Izabela to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Inspirujący lider, który na bazie tego, co najlepsze w MEC i Maxusie wykreuje nową jakość na rynku agencyjnym w Polsce - przekonuje Tim Castree, globalny CEO  w MEC i Wavemaker.

Izabela Albrychiewicz jest związana z MEC od prawie 20 lat. W 2009 roku przejęła zarządzenie w polskim biurze firmy, a w 2011 roku objęła w nim funkcje prezesa i CEO. Pod jej kierownictwem firma rozbudowała swoje zaplecze analityczne, strategiczne (powołując markę Syntax), kontentowe i technologiczne, przez siedem lat z rzędu zajmowała pierwsze miejsce w rankingu RECMA pokazującym obroty domów mediowych. Albrychiewicz jest też członkiem zarządów Stowarzyszenia Agencji Reklamych SAR oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.

Z kolei Jaromir Sroga, obecnie prezes Maxusa, obejmie funkcję head of transformation polskiego oddziału struktury GroupM (obejmującej agencje mediowe Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus). Będzie odpowiadał m.in. za nowe projekty tych agencji i działania związanez transformacją w obrębie agencji grupy, w tym fuzją MEC i Maxusa). będzie raportował bezpośrednio do Anny Lubowskiej, która właśnie objęła funkcję CEO GroupM w Polsce.

Jaromir Sroga został szefem Maxusa w maju 2015 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Eurozecie, m.in. jako dyrektor biura reklamy.

Autor: tw

Wiecej informacji: Izabela Albrychiewicz, Wavemaker, MEC, Jaromir Sroga, Maxus, GroupM

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia