Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego

Działalność rozpoczyna struktura Digital Standards zajmująca się audytem działań marketingowych w internecie. Jednostkę wyodrębniono w strukturach audytora mediowego Double Check. Nową komórką pokieruje Jacek Dzięcielak.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jacek Dzięcielak na czele Digital Standards - audytora marketingu internetowego
Jacek Dzięcielak

Digital Standards będzie pracować dla klientów wymagających obsługi wyłącznie w zakresie komunikacji w internecie. Nowa jednostka realizuje projekty strategiczne ze szczególnym naciskiem na takie zagadnienia jak weryfikacja warunku zakupu kampanii i ich rozliczeń oraz przygotowanie i prowadzenie przetargów w zakresie mediów i usług. Oferuje usługi w takich obszarach komunikacyjnych jak display, wideo, e-mailing, programmatic, social media i performance marketing.

Na czele Digital Standards stanie Jacek Dzięcielak, dotychczasowy CEO i dyrektor zarządzający w Double Check. W funkcji dyrektora zarządzającego Double Check zastąpi go Paweł Pluciński, Dzięcielak pozostaje CEO i udziałowcem tej firmy. Nowy podmiot będzie blisko współpracował z Double Check.

- Wydatki digital przekroczyły w Polsce poziom 30 proc. wszystkich wydatków mediowych. Taki poziom inwestycji rodzi w klientach potrzebę pewności, że budżety są właściwie alokowane, a kampanie są efektywne. W Digital Standards jesteśmy w stanie jednoznacznie określić nie tylko atrakcyjność warunków zakupowych, ale przede wszystkim jakość strategii oraz przełożenie na efekty biznesowe. Podchodzimy do rynku digital kompleksowo i weryfikujemy obszary, które dotąd nie były przedmiotem analiz, jak na przykład ocenę wykorzystywanych w kampaniach klientów technologie - opisuje Jacek Dzięcielak.

Dzięcielak od 2016 roku razem z Pawłem Plucińskim współtworzył Double Check.  Wcześniej, od 2014 roku był zatrudniony jako CEO Media Impact Polska oraz członek zarządu Grupy Onet.pl SA.

W latach 2003-2013 pełnił funkcję CEO Havas Media Group w Polsce oraz CEO Havas Media (wcześniej MPG), gdzie dołączył po tym, jak od 2001 roku był zatrudniony na stanowisku dyrektora zarządzającego Havas Digital (wcześniej Media Contacts). Z marketingiem związany jest od 2006 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]