Jak Alior Sync w internecie wystartował (wideo case study)

Zapraszamy do przeczytania i obejrzenia opisu internetowej kampanii reklamowej wprowadzającej Alior Sync, która zrealizowała agencja Artegence wspólnie z departamentem marketingu i PR Alior Banku, agencjami PZL i Gong oraz domem mediowym Maxus..

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe technologie w służbie komunikacji Internetowa kampania wprowadzająca Alior Sync składała się z kilku odsłon: teserowej, displayowej, konkursowej, socialmediowej, launchowej i mobilnej. W ramach strategii zdecydowano się na wykorzystanie innowacyjnych technologii dotarcia oraz nowych narzędzi komunikacji.

Wieloetapowa realizacja Akcja rozpoczynała się od etapu teaserowego wykorzystującego displaye. Następnie przygotowano pierwszą w Polsce kampanię SEO w pełni kontrolującą wszystkie 10 czołowych wyników wyświetlanych przez Google. Poprzez displaye i kampanię SEO internauci trafiali do konkursu, w którym otrzymywali „Złote za linki”, czyli 20 zł za klikanie w linki i za każdą aktywność podejmowaną w quizie opisującym rewolucyjne możliwości banku.

Strona konkursu została świetnie oceniona w badaniach wykonanych przed startem kampanii. Badani docenili płynną nawigację niewymagającą przeklikiwania się przez podstrony, a jednocześnie nie obciążającą procesorów, jak to ma miejsce w przypadku stron opartych na flashu. Linearność i lekkość serwisu to zasługa HTML 5, w którym przygotowano konkursowy site.

Quiz kończyła animacja filmowa, zasysająca do fabuły facebookowe dane internautów. Miało to na celu synchronizację oferty banku z indywidualnymi potrzebami widza. Facebook Conect pozwolił na zassanie zdjęć znajomych i wciągnięcie ich w fabułę, która stała się dzięki temu bardziej sugestywna. Zaproszenie znajomych umożliwiało walkę o nagrody rzeczowe, zaś zaproszeni mogli zamieniać linki na złote trafiające na ich konta w Alior Sync.

Ninja w świecie 3.0 Etap prelaunchowy zakończyło przejście do komunikacji produktów banku. Bohaterem kampanii launchowej stał się ninja zachęcający do odwiedzin wirtualnego oddziału stworzonego przez agencję. Obecne w etapie launchowym bannery i reklamy xhtml prezentowały pierwsze w pełni darmowe wirtualne konto, konto z 5 proc. cashbackiem za zakupy online oraz łatwo dostępną lokatę 6,5 proc.

Wirtualny oddział Agencja Artegence odpowiadała też za szereg rozwiązań wpływających na funkcjonalność Alior Sync, takich jak pierwszy w pełni „Wirtualny oddział” umożliwiający zupełnie nową formę synchronizacji banku z klientem - całodobowy wideo kontakt z doradcą banku. Dokonując analizy aktywności grupy docelowej, agencja stworzyła też nowatorską w kategorii bankowej „strefę rozrywki”, gdzie klienci bezpłatnie oglądają filmy, pobierają muzykę i otrzymują 40 proc. rabat na zakup gier. Istotną rolę w komunikacji odegrała też aplikacja mobilna „Dobry Deal”, dostępna w Google Play i AppStore. Umożliwia ona telefoniczne zamówienie wybranych produktów w promocyjnych cenach i w limitowanej ofercie kredytowej „10 rat 0 proc.”.

Za tę kampanię agencja interaktywna Artegence otrzymała dwie nominacje w konkursie Mixx Awards (przeczytaj więcej o wszystkich nominacjach).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online