Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii

Jakub Szcześniak objął w Interii nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesowego i innowacji. W funkcji dyrektora pionu produktu reklamowego zastąpił go Mateusz Drzewosowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Szcześniak dyrektorem rozwoju biznesowego i innowacji z Interii
Jakub Szcześniak

Jako dyrektor rozwoju biznesowego i innowacji Jakub Szcześniak będzie zajmował się poszukiwaniem nowych źródeł przychodów, rozwojem biznesu, zarówno reklamowego jak i pozareklamowego, inwestycjami oraz innowacjami. Będzie podlegał bezpośrednio prezesowi Interii.

W firmie Szcześniak pracuje od 12 lat. Początkowo przez dwa lata był specjalistą, a potem pełnił funkcję dyrektora pionu produktu reklamowego. Zarządzał blisko 40-osobowym zespołem odpowiadającym m.in. za produkt reklamowy, zarządzanie powierzchnią reklamową, projekty specjalne, traffic oraz przychody z reklamy programatycznej. W latach 2008-2012 był członkiem zarządu IAB Polska.

Stanowisko dyrektora pionu produktu reklamowego objął teraz Mateusz Drzewosowski, któremu w nowej strukturze podlegają działy: zarządzania produktem reklamowym, projektów specjalnych, big data i programmatic oraz wsparcia sprzedaży, traffic, analityka sprzedażowa oraz menedżerowie produktów mobile i display. Natomiast przełożonym Drzewosowskiego jest Robert Biegaj, dyrektor działu handlowego.

Mateusz Drzewosowski pracuje w Interii od 11 lat, pełnił różne funkcje w dziale reklamowym. Ponadto wykładał na kilku warszawskich uczelniach, m.in. w Collegium Civitas i na Uczelni Łazarskiego

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?