ROZWIŃ

Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata

Jedno.org to projekt Łukasza Dolaty, właściciela domu produkcji filmowej Oversee. Docelowo ma się przekształcić w fundację, która będzie realizować kampanie "w służbie czynienia dobra", jak podkreśla Dolata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata
Łukasz Dolata

Jedno.org działa na razie w obrębie firmy Łukasza Dolaty, Oversee. Łącznie nad projektem pracuje 7 osób z działów produkcja video, strategia, kreacja, PR czy obsługa klienta. Inicjatywa ma także zewnętrznych partnerów.

Działalność jedno.org  będzie ukierunkowana na charytatywne wsparcie komunikacyjne konkretnych organizacji, np. domów dziecka. Drugi core działalności to kampanie CSR dla komercyjnych podmiotów. Jedno.org chce zachęcać firmy do przeznaczania części swoich budżetów marketingowych na działania dla dobra społecznego.

- Na całym świecie można zaobserwować trend w którym za przyszłe losy świata odpowiedzialność przejmują nie tylko rządy czy organizacje pożytku publicznego, ale prywatne firmy. I nie jest to tylko zabieg wizerunkowy, ale coraz częściej nagląca potrzeba podyktowana zarówno kryzysami społecznymi i ekologicznymi jak i rosnącą świadomością przeciętnego człowieka, a co za tym idzie, konsumenta. Jedno.org ma na celu odpowiedzenie na ten trend, pokazując, że odpowiedzialne przedsiębiorstwa będą w najbliższym czasie nie tylko lepiej postrzegane, ale znacznie skuteczniejsze biznesowo - mówi Łukasz Dolata, inicjator projektu.

Inicjatorzy jedno.org pracują już nad pierwszą realizacją, która zostanie zaprezentowana w najbliższym czasie. Niedługo wystartuje także blog, gdzie będą prezentowane dobre praktyki CSR w Polsce i na rynkach zagranicznych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)
Tomasz Wojtas - Wirtualnemedia.pl
7 lat temu

@podstawówka - „portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"” Tytuł jest poprawny, w komunikacie giełdowym Merlin Group napisano: "Za stworzenie programu lojalnościowego mLoyalty honorującego płatności za pomocą tokenów użytkowych, wdrożenie go w sklepie internetowym mieszczącym się pod adresem merlin.pl oraz wykonanie pozostałych obowiązków wynikających z umowy Krypto Jam zapłaci na rzecz Merlin Group wynagrodzenie w wysokości 5.000.000,00 zł" Nie podano natomiast, w jaki sposób Krypto Jam zarobi na tym zleceniu, zresztą to nie problem Merlin Group :)

podstawówka
7 lat temu

portal dla specjalistow od mediów nie potrafi zrobic logicznego tytułu ?? błąd jak w szkole podstawowej. POWINNO BYĆ: ALBO "Merlin.pl będzie miał program lojalnościowy na blockchainie od Krypto Jam. ZAPŁACI za to 5 mln zł" ALBO "KRYPTO JAM zrobi program lojalnościowy na blockchainie DLA Merlin.pl. Dostanie za to 5 mln zł"

blogowym
7 lat temu

Blockchain to ostatnio taka fajnie słowo służące do dy mania inwestorów.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"

Zmiany na LinkedIn. Eksperci apelują: "Odznacz to w ustawieniach"