Telewizja Polska w wizerunkowym spocie promuje takie produkcje, jak: „The Voice of Poland”, „Kabaret. Super show Dwójki”, „Koło fortuny”, „Jaka to melodia”, „Rolnik szuka żony”, „Pytanie na śniadanie”, „Tak to leciało!” oraz MŚ Katar 2022.
W 60-sekundowym klipie występują: m.in. Norbi, Izabella Krzan, Rafał Brzozowski, Marta Manowska, Maciej Kurzajewski, Sławomir i Kajra i Ida Nowakowska.

Telewizja Polska w klipie wykorzystała utwór „Never Ending Story” w wykonaniu Darii i Kush Kush.
Premiera podczas konferencji ramówkowej
Oficjalna premiera spotu odbyła się w środę, 24 sierpnia 2022 roku około godz. 22.30 - podczas konferencji prezentującej jesienną ramówkę Telewizji Polskiej.
Spot emitują już Polsat i TVN
Telewizja Polska jako ostatni duży nadawca rozpoczął emisję wizerunkowego spotu jesiennej ramówki. Od piątku, 5 sierpnia spot jesiennej ramówki pokazuje Polsat. Z kolei od zeszłego tygodnia wizerunkowy klip nadaje TVN. Premiera spotu odbyła się podczas koncertu „#Zawsze razem. Muzyczne podziękowanie dla widzów z okazji 25 lat TVN”, który odbył się trzeciego dnia Sopot Top of the Top Festival 2022.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/final-wakacyjnej-trasy-dwojki-2022-sopot-kto-wystapi-gdzie-kiedy-prowadzacy-artysci-20-lat-pytanie-na-sniadanie-koncerty,7169784391837313a ##











