SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jesienne odcinki „Śniadania w Radiu ZET” miały 960 tys. słuchaczy w Radiu ZET i 230 tys. widzów w Polsacie News

W jesiennej ramówce br. „Śniadanie w Radiu ZET” na antenie Radia ZET słuchało średnio 961 tys. osób. Dodatkowe 227 tys. widzów audycja gromadziła na antenie Polsatu News. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja straciła 329 tys. radiosłuchaczy, ale zyskała 31 tys. telewidzów. Od stycznia program będzie emitowany tylko w Radiu ZET.

Beata Lubecka, Łukasz Konarski, Joanna Komolka, Bartosz Kurek Article

Godzinny program „Śniadanie w Radiu ZET” to wspólna audycja Radia ZET i Polsatu News, w której prowadzący omawiają z gośćmi, nie tylko politykami, najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia i przewidują, co może nas czekać w kolejnym. Jego gospodarzami są, na zmianę, dwie pary dziennikarskie: Beata Lubecka (Polsat News) i Łukasz Konarski (Radio ZET) oraz Joanna Komolka (Radio ZET) i Bartosz Kurek (Polsat News).

Program emitowany jest jednocześnie na antenie Radia ZET i Polsatu News w niedziele o godz. 9.05. Jesienne odcinki audycji pokazywane były między 3 września a 17 grudnia 2017 roku.

Z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia liczba słuchaczy Radia ZET w grupie wiekowej 15-75 w paśmie emisji audycji czyli w niedziele między godz. 9.00, a 10.00 w okresie od 3 września do 26 listopada 2017 roku (wyniki słuchalności radia z grudnia br. nie są jeszcze dostępne) wyniosła 961 tys. osób, co przełożyło się na 10,9 proc. udziału rozgłośni w rynku radiowym.

Względem analogicznego okresu 2016 roku Radio ZET w tym paśmie straciło 329 tys. słuchaczy (wówczas liczba słuchaczy wyniosła 1,29 mln, a udział stacji - 17,1 proc.).

Równoległe emisje „Śniadania w Radiu ZET” na antenie Polsatu News w okresie od 3 września do 17 grudnia br. śledziło 227 tys. osób, co dało stacji 3,18 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w grupie wiekowej 4+, 1,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez nasz portal.

Największą popularnością cieszył się odcinek programu z 10 grudnia br. Oglądało go 267 tys. osób.

W porównaniu do niemal analogicznego okresu rok wcześniej audycja na antenie tej stacji zyskała 31 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września do 27 listopada ub.r.) śledziło ją 196 tys. osób, co dało stacji 2,66 proc. udziału.

Polsat News w czasie emisji jesiennych odcinków „Śniadania w Radiu ZET” zajął trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem była stacja TVN24, która miała wtedy 4,71 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajęło TVP Info (3,58 proc. udziału).

Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat News był wiceliderem, przegrywając tylko z TVN24.

Od stycznia program będzie emitowany tylko na antenie Radia ZET. Przyczyną zaprzestania emisji „Śniadania w Radiu ZET” na antenie Polsatu News jest wygaśnięcie umowy pomiędzy nadawcami. Jak się dowiedzieliśmy, Eurozet nie prowadzi rozmów na temat emisji programu w innych stacjach telewizyjnych.

Audycję o tej samej nazwie Radio ZET emitowało w latach 1993-2000, a jej prowadzącym był Krzysztof Skowroński.

W okresie od września do listopada ub.r. udział Radia ZET w rynku radiowym w Polsce pod względem słuchania wyniósł 13,5 proc., a w listopadzie br. udział Polsat News w rynku telewizyjnym wyniósł 0,97 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jesienne odcinki „Śniadania w Radiu ZET” miały 960 tys. słuchaczy w Radiu ZET i 230 tys. widzów w Polsacie News

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pączek
Dajcie z powrotem Monikę Olejnik to znowu wzrośnie wam do 17 procent.
12 5
odpowiedź
User
eroll
7 dzień tygodnia był o niebo lepszy.
15 4
odpowiedź
User
Iban
Przyczyną zaprzestania emisji „Śniadania w Radiu ZET” na antenie Polsatu News jest radiowa "URODA" pani Beaty LUBECKIEJ.
Po śniadaniu "z nią" nie mogłem jeść obiadu. A nie jestem na diecie . . .
11 11
odpowiedź
User
Krasawica
,,Jesienne odcinki „Śniadania w Radiu ZET” miały 960 tys. słuchaczy w Radiu ZET i 230 tys. widzów w Polsacie News" - oraz pikujący jak mig-29 bez paliwa udział w runku. Smutne to.
8 0
odpowiedź
User
Sebastian
Szkoda. Ale Radio Zet z Polsatem News dobrze sobie poradzili. Teraz może wybiorą TVN24. Ale czas pokaże
1 4
odpowiedź
User
Melon
@Sebastian po co mają iść do tvn24,skoro tvn ma kawe na ławę?
2 0
odpowiedź
User
Dominator
Niestety za słabą oglądalność odpowiadają prowadzący. Taki program powinny prowadzić osoby z czołówki danej stacii a nie drugi garnitur. Durczok i Piasecki albo jakaś dziennikarka typu Gozdyra, na którą poza merytoryczną stroną po prostu dobrze się patrzy. To jest śniadanie i prowadząca musi być smaczna a nie tylko merytoryczna. Poza tym Komolka kojarzona z TVN24 i teoriami wiecie jakimi to totalnie nie trafiony strzał.
5 3
odpowiedź
User
Scent
Nie przedłużając umowy zetka sobie walnęła w kolano, bo to był dobrze konkurujący w paśmie program. Akurat Lubecka byla czarnym koniem Sniadania i nie ma Zetce nikogo, kto bedzie w stanie ja zastąpić. No chyba ze genialny radiowiec ściągnie jakas koleżankę lub kolege z Malczewskiego. Polsat pewnie pociągnie pasmo i dobrze sobie w nim poradzi, moze niekoniecznie sam, ale we współpracy, a wybór raczej nie jest szeroki. Tak czy inaczej jest to niedobra decyzja. Ale przekonają sie o tym za kilka miesiecy i bedzie płacz.
3 2
odpowiedź
User
Tadek
Taki program robi sie dla prestiżu przede wszystkim, nie dla słupków. Wiesz o tym SA, czy jeszcze nikt Ci nie podszepnął tej genialnej myśli?
3 1
odpowiedź
User
Zdziwiony
Raz jedyny w niedzielny poranek usłyszałem te wrzaski. Wytrzymałem może 10 min. Rozumiem, publicystykę i politykę w kanałach dedykowanych tv. Ale w ogólnopolskim radiu z muzyką godzinny program w niedziele rano? Kawa nie jest potrzebna, ciśnienie samo podskakuje. Istny masochizm. Jak Zet szuka słupków w tym paśmie to słuchacz znajdzie same nerwy.
7 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing