SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)

Grupa Cyfrowy Polsat zaczęła kampanię reklamującą poświąteczną ofertę wyprzedażową w programie rabatowym SmartDom. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP i Vizeum Polska.

W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak po zakupach w centrum handlowym trafiają na stos prezentów, przy przeniesieniu których pomagają im siatkarze reprezentacji Polski na czele z trenerem Stephane’em Antigą.

Kampania podkreśla, że w ramach promocji wyprzedażowej w SmartDomu niektóre modele smartfonów są dostępne w dużo niższych cenach, ponadto można skorzystać z oferty: internet za 50 proc., telewizja za złotówkę.

W poprzedniej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu Brodzik i Wilczak też wystąpili razem ze Stephane’em Antigą.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, radiu oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyprodukował dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów od początku 2016 roku odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Dołącz do dyskusji: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciek
Ciekawe czy udało się osiągnąć ten milion klientów w Smart Dom. Sam się skusiłem i portfela to na pewno nie drenuje, więc choćby z tego powodu warto. No ale inna rzecz, jak ta sytuacja wygląda na całym rynku...
odpowiedź
User
Remigiusz
W listopadzie mieli ponad 900 tys. Tak więc myślę, że polsat osiągnął milion, tym bardziej, że były niezłe promocje z TV, a na końcu roku wyprzedaże sprzętu.
odpowiedź
User
Majkel
Sam dokupiłem niedawno jako trzecią usługę LTE i to za rewelacyjną cenę. Polsat tym programem zjednał sobie wielu obecnych abo, a liczne promocje przyciągają nowych. W nc+ taka multioferta pozostawia wiele do życzenia.
odpowiedź