Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)

Grupa Cyfrowy Polsat zaczęła kampanię reklamującą poświąteczną ofertę wyprzedażową w programie rabatowym SmartDom. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP i Vizeum Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak z siatkarzami zasypani wyprzedażą w kampanii SmartDomu (wideo)

W spocie Joanna Brodzik i Paweł Wilczak po zakupach w centrum handlowym trafiają na stos prezentów, przy przeniesieniu których pomagają im siatkarze reprezentacji Polski na czele z trenerem Stephane’em Antigą.

Kampania podkreśla, że w ramach promocji wyprzedażowej w SmartDomu niektóre modele smartfonów są dostępne w dużo niższych cenach, ponadto można skorzystać z oferty: internet za 50 proc., telewizja za złotówkę.

W poprzedniej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu Brodzik i Wilczak też wystąpili razem ze Stephane’em Antigą.

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, radiu oraz internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group Poland, spot wyprodukował dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów od początku 2016 roku odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?