SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stephane Antiga z żoną z „choinkową” wizytą u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamuje SmartDom (wideo)

W nowej, bożonarodzeniowej kampanii reklamowej SmartDomu, programu rabatowego Grupy Cyfrowy Polsat, razem z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem występują trener siatkarskiej reprezentacji Polski Stephane Antiga i jego żona. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska.

Spot z kampanii pokazuje, jak pozornie mało okazała choinka zainstalowana przez Stephane’a Antigę i Pawła Wilczaka okazuje się czubkiem wielkiego drzewa, pod którym zmieszczą się wszystkie prezenty przywiezione przez żonę Antigi i Joannę Brodzik.

Kampania informuje o promocji w taryfie Ja+ Rodzina, w ramach której dostępne są nielimitowane rozmowy (w planie cenowym 109,99 zł) oraz 55-calowy telewizor LG Smart TV Full HD i smartfon LG G4s Dual (oba urządzenia są spłacane w 48 ratach). Ponadto nadal obowiązuje oferta „drugi produkt za połówkę, trzeci za złotówkę”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

 

W poprzednich reklamach SmartDomu z Brodzik i Wilczakiem występowali siatkarze reprezentacji Polski. W ostatnich dniach zaczęły się z udziałem siatkarzy i Antigi bożonarodzeniowe kampanie marketingowe usług Plusa: Plus na kartę oraz Ja+ Power LTE.

Nowa kampania reklamująca SmartDom jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat i TVN wraz z kanałami tematycznymi), radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Vox FM, Muzo FM, Trójka RMF Classic), internecie (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl, Ipla, sieć serwisów Netshare) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. sieć ekranów Carrefour TV).

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland, spot (wyreżyserowany przez Bartka Ignaciuka) wyprodukował dom produkcyjny TFP, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie mediów odpowiadają domy mediowe PHD Media Direction, Media Direction i Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Stephane Antiga z żoną z „choinkową” wizytą u Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamuje SmartDom (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Romek
Sympatyczna kampania. Wilczaka i Brodzik lubię, a do tego jeszcze teraz Państwo Antigowie. Przyjemnie się to ogląda. No i też nie jest to jakieś opowiadanie farmazonów, bo plus bardzo sensownie robi ten smart dom na święta. Bardzo tanio, a chyba o to głównie chodzi.
odpowiedź
User
Tytus
Bliski związek plusa z siatkarzami bardzo korzystny. Praktycznie same plusy jak spojrzeć wizerunkowo. No a kampania przed świąteczna też ok, bo jak Romek wspomniał - jest tanio.
odpowiedź
User
Niklaus
I się w końcu zdecydowałem, nie spodziewałem się że wezmę w plusie telewizor :). Cóż, cztery lata spłacania przede mną, ale przynajmniej cena nieuciążliwa. No i dobry net w pakiecie, więc nie ma co narzekać. Tak to jest jak się kibicuje polskim sportowcom. Strach się bać, co teraz szczypiornistki będą reklamować...
odpowiedź