Jolanta Piela z Havas Worldwide na szefa strategii w H2O Creative

Z początkiem sierpnia Jolanta Piela objęła stanowisko dyrektora strategii w agencji H2O Creative. Przez ostatnie lata pracowała w Havas Worldwide, a wcześniej także w Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jolanta Piela z Havas Worldwide na szefa strategii w H2O Creative
Jolanta Piela

Piela jako dyrektor strategii w H2O Creative będzie nadzorować strategie marketingu 360°, zarządzać podległym zespołem oraz odpowiadać za rozwój kompetencji i struktur działu.

Jolanta Piela z branżą reklamową i komunikacyjną związana jest od 7 lat, zdobywała doświadczenie zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych.

W ostatnim czasie na stanowisku senior strategy plannera w Havas Worldwide zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie firmy, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.

- Strategia to jeden z kluczowych wyróżników naszej agencji. Stanowi podstawę do budowania skutecznych rozwiązań marketingowych dla naszych klientów zarówno w obszarze biznesowym jak i wizerunkowym. Jolanta ma nie tylko niezbędne doświadczenie poparte licznymi sukcesami, ale także niezwykłą charyzmę i motywację do tego, aby budować nową jakość na rynku. Wiem, że wspólnie stworzymy silną strukturę strategiczną wewnątrz agencji oraz jeszcze bardziej wzmocnimy nasze kompetencje w tym obszarze - komentuje wybór Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative

- Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji - argumentuje Jolanta Piela.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online