Julia Kasprzyk w zespole agencji Social Lama

Do zespołu agencji Social Lama, należącej do grupy marketingowo-doradczej Good One, dołączyła Julia Kasprzyk. Jako social media specialist odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marek w mediach społecznościowych, w tym tworzenie i montaż treści wideo.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Julia Kasprzyk w zespole agencji Social Lama
mat.pras.

Julia Kasprzyk w zespole kierowanym przez Emilię Metrykę, odpowiada za kompleksową współpracę z klientem, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji oraz treści contentowych. Zajmuje się również realizacją i montażem materiałów wideo. Obecnie prowadzi działania dla marek takich jak: Stadler Form, Galeria Rondo Wiatraczna, A1Karting oraz Entelo.

Julia Kasprzyk to specjalistka z ponad sześcioletnim doświadczeniem w obszarze marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych. Rozpoczynała jako content creatorka, tworząc treści dla marek z branży beauty i fashion. W kolejnych latach współtworzyła kampanie komunikacyjne dla klientów z różnych sektorów, w tym finansowego, entertainment i FMCG. Wcześniej związana była z agencją strategiczno-kreatywną Digital Kingdom, gdzie realizowała projekty m.in. dla Banku Pekao SA, Circle K oraz AXN Polska.

Jest absolwentką logistyki i administrowania w mediach na Uniwersytecie Warszawskim oraz produkcji filmowej i telewizyjnej w Warszawskiej Szkole Filmowej.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu