Justyna Spytek w zespole Circlewise

Do międzynarodowych struktur firmy reklamowej Circlewise dołącza Justyna Spytek - obejmuje nowe stanowisko client success director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Justyna Spytek w zespole Circlewise
Justyna Spytek

Spytek będzie odpowiedzialna za całościowy rozwój i optymalizację procesów wpływających na jakość i skuteczność rozwiązań oferowanych przez Circlewise. Operacyjnie będzie zaangażowana w pracę z działami: obsługi klienta, współpracy z wydawcami i sprzedażowym. Spytek będzie raportować bezpośrednio do Mathiasa Hella, CEO Circlewise.

- Stanowisko client success  director jest kluczowe w strukturze naszej firmy. Długo szukaliśmy osoby, której wiedza i doświadczenie pozwolą zrozumieć potrzeby zarówno klientów jak i wydawców, weryfikować skuteczność oferowanych przez nas rozwiązań i trafnie oceniać potrzeby rynku. Działalność biznesową Justyny Spytek obserwuję z uznaniem od lat i nie wyobrażam sobie innej osoby na tym stanowisku, a to że udało nam się ją zwerbować uważam za nasz duży sukces. Sam fakt, że Justyna dostrzega potencjał Circlewise i zgodziła się zainwestować w ten projekt swój czas i energię, jest dla nas wszystkich ogromnym wyróżnieniem - komentuje Mathias Hell.

Justyna Spytek w branży internetowej od 17 lat

W ostatnim roku - bezpośrednio przed przyjściem do Circlewise - Spytek tworzyła projekt związany z partnerstwem danych 2nd party - Audience Match.

Justyna Spytek z branżą internetową związana jest od 17 lat. Przez ponad 8 lat rozwijała w Polsce sieć afiliacyjną TradeTracker. Wcześniej pracowała w domach mediowych Codemedia i Media Contacts (Havas Group), gdzie była odpowiedzialna za budowanie strategii i zarządzanie projektami performance.

Circlewise to międzynarodowa firma, powstała w 2014 roku, z centralą w Norwegii, działająca na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie i na Łotwie. Dostarcza rozwiązań w obszarze marketingu digital z naciskiem na programy partnerskie.

Pod koniec 2020 roku dokonała przejęcia polskiej agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu „nowej generacji” (Paweł Lebiedziński, wcześniejszy CEO agencji Adhydra, objął wtedy stanowisko COO w międzynarodowych strukturach Circlewise). Dzięki przejęciu Polska stała się  dla Circlewise hubem na potrzeby rozwoju na kolejne rynki europejskie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS