Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"

Radio Kampus rozpoczęło jesienną kampanię wizerunkową "Rytmy nie algorytmy". W obliczu playlist konstruowanych przez algorytmy Kampus namawia do posłuchania anteny pełnej autorskich audycji tworzonych przez pasjonatów.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Radio Kampus z nową kampanią wizerunkową "Rytmy nie algorytmy"
Materiały prasowe

Hasło kampanii Radia Kampus jest elementem spotów wideo obecnych na ekranach w Warszawie w listopadzie, a także w mediach społecznościowych stacji.

Rozgłośnia odświeża także identyfikację muzyczną – za brzmienie nowych jingli odpowiada producent muzyczny Mateusz "St. Elmo" Jechna.

– Główną inspiracją była szeroko rozumiana muzyka miejska, czyli to, z czym słuchacze Radia Kampus mają okazję obcować na co dzień. Nie zabrakło tam brzmień elektronicznych: drum and bass, jungle, dubstep, UKG, ale znalazłem też miejsce dla hip hopu czy indie – mówi autor.

W październiku Radio Kampus wprowadziło nową ramówkę. Wśród gospodarzy nowych audycji znaleźli się m.in. dr Asia Wojsiat, Rafał i Tymek Bryndal oraz Julia Rover.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe