SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały dziecięce: Nickelodeon, Polsat JimJam i ZigZap na plusie - pozostali tracą

W lipcu br. wśród kanałów dla dzieci największy wzrost zanotował Nickelodeon. Widzów straciły zaś, znajdujące się w pierwszej trójce, Disney Channel, Disney XD i Cartoon Network.

Blisko 85-procentowy wzrost Nickelodeon pozwolił stacji zbliżyć się do podium, które od kilku miesięcy regularnie traci na oglądalności. W lipcu będący lider zestawienia - Disney Channel zmniejszył swoje udziały w stosunku do roku ubiegłego o 15,2 proc. i obecnie ma 1,3 proc. rynku. Drugi w kolejności Disney XD zanotował spadek o 6,6 proc., a trzeci Cartoon Network - o 17,6 proc.

Na uwagę zasługuje też dynamiczny wzrost Polsat JimJam, który zwiększył swój udział o 67,5 proc. i obecnie ma 0,28 proc. rynku. Trzecim i zarazem ostatnim kanałem na plusie jest ZigZap/Hyper. W lipcu zyskał on 35,2 proc. i w efekcie jego udział w oglądalności ukształtował się na poziomie 0,12 proc.

Największy spadek w zestawieniu zanotował natomiast zajmujący ostatnie miejsce kanał CBeebies. Jego udział spadł o 64,7 proc.

lipiecwszyscy 4+
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Disney Channel77 5371,53368 5351,300
Disney XD56 5701,11855 0301,044
Cartoon Network49 7890,98442 7480,811
Nickelodeon18 7280,37035 9950,683
MiniMini39 7840,78634 1910,649
Disney Junior --29 4250,558
Polsat JimJam8 5270,16914 9210,283
Boomerang10 5590,20910 7860,205
BBC CBeebies21 9000,4338 0550,153
ZigZap/Hyper4 4520,0886 2810,119

 


W grupie wiekowej 4-15 tendencja wygląda bardzo podobnie. Także i tutaj liderami wzrostu są Nickelodeon i Polsat JimJam, a spadku - CBeebies. W przeciwieństwie jednak do ogólnego zestawienia straty nie zanotował Disney XD, podnosząc swój udział o 0,7 proc.

 

lipiecwszyscy 4-15
20102011
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Disney Channel40 2219,55635 7557,828
Disney XD31 5817,50334 5107,555
Cartoon Network30 5957,26924 0395,263
Nickelodeon11 9982,85121 5114,709
Disney Junior --12 5022,737
MiniMini15 1183,59210 7402,351
Polsat JimJam3 8320,9116 5421,432
Boomerang4 5641,0844 7391,037
BBC CBeebies8 1171,9283 6360,796
ZigZap/Hyper1 7540,4172 3890,523


Najpopularniejszym programem emitowanym na antenie  Disney Channel w lipcu br. był film familijny „16 życzeń”. Obejrzało go blisko 325 tys. osób (7,5 proc. udziału). Niewiele gorsza była druga w rankingu, animowana produkcja „Auta” (302,7 tys. widzów i 5,5 proc. udziału). 

Raport top programów
Disney Channelwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
16 ZYCZEN /FILM FAM.KAN.USA/324 9167,409
AUTA /FILM ANIM.USA/302 6935,499
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/267 5952,729
NIE MA TO JAK HOTEL /SER.KOM.USA/265 3565,768
OH BABY /FILM FAB.KANAD./254 5565,492
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE 250 7556,295
FINEASZ I FERB /SER.ANIM.USA/239 9553,079
GARBI - SUPER BRYKA /FILM FAMIL.USA/231 6002,592
CZARODZIEJE Z WAVERLY PLACE 212 3264,774
TANIEC RZADZI! /SER.KOM.USA/212 0984,334

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: Kanały dziecięce: Nickelodeon, Polsat JimJam i ZigZap na plusie - pozostali tracą

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tylko T-Mobile
tylko Marcin Szumichora!!!!
odpowiedź