Katarzyna Glinka ambasadorką marki Cherrissimo

Wystartowała nowa kampania marki pralin Cherrissimo pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Gwiazdą najnowszej kampanii „Daj się oczarować” została aktorka Katarzyna Glinka.

Agencja Ancymony odpowiada za dobór ambasadorki, koncept kreatywny, realizację sesji zdjęciowej i stworzenie key visuala. Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska.

Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz mediach społecznościowych. Katarzyna Glinka wspiera kampanię także w swoich kanałach social media. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker.   

Ancymony rozpoczęła obsługę marki Cherrissimo w wyniku wygranego przetargu, którego szczegółów firmy nie ujawniają.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię